als je effe wacht ga ik nu foto's maken
|
Quote:
als je dus voor de auto staat onder de parafaan rechts de ontstekingsmodule links de toerentalmodule met vacuumaansluiting en deze zit in de middenconsole voor de stappenmotor |
als je het van voor je auto bekijkt, zit er rechts de ontstekings module, en links bij de parafan een module met idd een vacuum slangetje. maar nu is mijn vraag nog, waar moet ik het zoeken als mijn thermotijdschakelaar stekker geen stroom krijgt? of kan ik daar maar op bepaalde momenten stroom op meten?
morgen nieuwe brandstoffilter ophalen(moesten ze bestellen) en dan eindelijk de orginele benzinepomp met toebehoren monteren. (kan ik dan het beste voor montage het benzinepomphuis vol laten lopen met benzine? om te voorkomen dat die droog even loopt) |
@ sinan, bedankt voor de duidelijkheid! zo zit het bij mij ook idd ;)
|
1E is ontstekingsmodulle[geen comp]
2E is voor de vervroeging/verlating en toeren begrenzer van de ontsteking 3E zit ind in de middenconsole en regeld stationaairloop en koud en warm start |
zo, vandaag nieuwe brandstoffilter opgehaald. alles gemonteerd, en het probleem zat m inderdaad in de benzine pomp! BEDANKT, allen! binnekort een keer laten afstellen volges vw voorgeschreven waardes, en dan beginnen aan de schade herstel ;)
|
Quote:
Kijk aan goed zo ;) Veel succes ermee en hopelijk nog vele kilometers Grtz, Ramon |
jazekers, dank je, hoop ik ook! nu kan ik eindelijk mn tijd aan andere dingen van de auto steken :)
ik ben trouwens wel nog opzoek naar de orginele luchtfilterbak voor golf 2 16v kr. heb een breed model met bak, maar dit past niet omdat de spinnekop/luchtweger dan te hoog zit,(dus waarschijnlijk niet orgineel van n golf, maar misschien corrado of weet ik het) dus als iemand er nog een heeft, van orgineel golf 2, hoor ik het graag. |
Quote:
Heb je al eens naar diverse sloperijen gebeld in je omgeving ? Misschien kunnen die je er aan helpen ? Grtz, Ramon p.s. ik heb alleem maar boven kanten plastic deel + spinnerkoppen liggen Anders had je die wel mogen overnemen ;) |
ja, op de sloop heb ik laatst een breedmodel gehaald. maar dar past niet ivm de aansluitingen, en mn motorkap kan dan niet meer dicht. maar ik had een pm van iemand die n smalle bak had voor n golf2 16v. die had de hoogte maat erbij gegeven. dat was in totaal incl steunpootje 20 cm hoog. maar dat is het breed model wat ik nu heb ook, alleen dan zit ik dus weer met hetzelfde probleem.
hoe kan dat? dat het bij mij dan niet past :confused: |
Quote:
hmm vreemd, als het goed is zitten er 4 pootjes onder je lucht filterbak, die vallen als het goed is in de 4 gaatjes die er zitten. Hier onder 2 fotos de 1e mn ouwe 16v KR de 2e die ik nog steeds heb de 8v EV, allebij met zo een lucht filerbak, maar het lijkt wel of die van de 16v iets kleiner is, bijden zijn origineel ! Grtz, Ramon |
oke, ja je hebt idd wel een breed en smal model filterbak. maar dat brede model paste bij mij op een of andere manier niet.. terwijl doe pootjes naar mijm idee gewoon goed im de gaten vielen. zou je boor mij de hoogte van jouw filter bak met plastic deksel erbij gerekend kunnen opmeten?
|
Quote:
Ja dat kan ik best doen maar dat is dan van de 8v he ;) Die 16v heb ik niet meer dus die kan ik ook niet nameten voor je, en als je een 16v hebt dan heb je dus een smal model nodig die is volgensmij ook minder hoog. Grtz, Ramon |
All times are GMT +1. The time now is 17:33. |