Ondertussen begint alles echt vorm te krijgen :-)
Meeste updates altijd @ Facebook te vinden: http://www.facebook.com/DUMPd2012 oa ook Dubkorps als sponsor ;-) |
heel erg benieuwd naar deze meet! :cool:
|
Heb er ook zeker zin in en is lekker in de buurt ook.
Terug van vakantie vrijdag en zaterdag meteen meteen. Zijn er ook nog prijzen te winnen? Welke klassens heb je allemaal |
DUMPd gaat niet om prijzen of bekers, maar gewoon sfeer en een meet pur-sang
|
ik kom zekers eff kijken het is maar 50 min rijden lijkt me een super lokatie
|
word weer eens tijd voor een meeting, is al zo kneiterlang geleden.
dikke locatie wel! hopelijk dan met de corrie vr6 waar ik hopelijk morgen een kijkje kan gaan nemen :) |
Quote:
Echt super, zo zie ik ze het liefst, niet zoals bij andere meetings/evenementen waar uit elke kofferbak weer een ander nummer klinkt op standje maximaal. Ik heb er schik van, hoop dat ik de golf dan goed aan de loop heb. :thumbup: |
audio aan = no go iig ! :-)
.. en Lambo deuren zijn voor lambo's Geen extreem tuning |
Ich bin dabei! Sowieso voor de locatie al de moeite waard te gaan!
Van de week was ik in de buurt en al even wezen kijken... Helaas binnen half uurtje het terrein afgestuurd :) |
Tijd wordt alweer korter tot 8 september !
Voor wie chill vrijdagavond wil toekomen, er zijn nog maar twee luxe hotelkamers vrij en ook de gewone kamers beginnen vol te raken.... Op vrijdagavond is er bij het hotel ook een gratis wasplek en pre-meet vanaf 20u ! :-) Nog meer updates ondertussen @ Facebook |
Quote:
:thumbup: |
|
Mooi filmpje, mooie locatie, mooie wagens (ook de Volvo)
|
erg veel zin in!
soon maar is gaan beginnen de station nog eens goed te polijsten en de zaterdagm morgen goed vroeg eruit om optijd te zijn voor het feest |
als de meeting zo goed is als de preview filmpjes wordt het een geslaagde dag.
|
@ fearless : we kunnen niet meer doen dan ons uiterste best !
... en dankzij alle vrijwilligers die zich nu al inzetten om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en voor te bereiden ;-) |
zal toch vast wel goedkomen, alleen de locatie al is top.
En als ik al zie wat er op afkomt...dan wordt het super. |
Heb me aangemeld maar nog geen reactie kan het nog wel of is het vol?
|
Nog niet alles is beantwoord !
Maar het zit echt ook al bijna overvol, maar komt af en toe ook nog weer een afmelding ertussen |
Misschien klap ik ook nog wel even heen met de keef :) Heb de smaak nu te pakken na MIVW!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:32. |