Quote:
Hmmm , rare raadgeving ... iedereen die ik ken (van de Transporterclubs , waaronder enkele bevriende VW monteurs) raad aan de update versie te kopen vanaf mid 2007 , daar zijn veel minder motorproblemen mee dan de eerste versies , want die zaten vol met "kinderziektes" . Van die eerste versies zijn ook héél veel blokken in de soep gedraaid . Van de update versie hoor ik veel minder klagen op motorisch gebied (aandrijfasprobleem bestaat wel nog , en het te veel regenereren is ook een voorkomend probleem bij deze motoren) |
Is er geen speciaal T5 /T4 forum, kan ik daar wat ideeen opdoen of kijken of er een liefhebbers auto te koop staat ?
|
Niet aanvallend bedoeld,maar waarom zou de eerste generatie vaker in de soep lopen als de internals van het onderblok ongewijzigd zijn? Ook de cilinderkop is exact hetzelfde.
|
Quote:
Geen idee , ik heb zelf een T5 blok nog niet open gehad . |
Quote:
http://www.weetjewel.com/ :thumbup: |
Quote:
Iets zegt me dat Gerben ze wel kan dromen ondertussen :D De laatste mods aan de 5 pitters bestonden dus alleen uit wat onderdelen en software? Ik ben zelf meet en regeltechnicus, maar hoe minder hoe beter (in je auto dan :D ) |
Correct:thumbup:en dromen doe ik er niet van,ga nu wel even proefrijden met de axd waar ik vandaag het volgende opgeschroefd heb;waterpomp,cilinderkop,5nieuwe pd's,mokkenas en klepstoters.
|
Bizar: had een mooie blauwe T5 gezien in Zutphen,en nu is ie gestolen.
Begrijp nog steeds niet waarom mensen : toon op kaart niet uitschakelen. Met grote regelmaat worden ze na een advertentie plaatsen gejat, echt geen toeval meer. |
Nou ik heb er een gekocht 2 weken geleden.
-Zilvergrijze t5 uit 2009 -34.000 km -Geen trekhaak ( zit er nu wel op ) -131 pk (chippen doen we later bij JD) - pakeerhulp voor en achter - elektrisch pakket -glas panelen achterzijde -lichtmetalen wielen - comfort stoelen (geen leer,wel donkere stof) - klasse 3 alarm bouwen ze volgende week in -dubbel DIN navigatie met afneembaar scherm - vol jaar totale garantie op alles. Foto's volgen |
All times are GMT +1. The time now is 04:22. |