Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Audi 100 GL 5E 1977 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93160)

TijnioVW 21-12-2011 13:20

Wat een ongelofelijk dikke bak! Deze blijf ik zeker volgen :thumbup:

vw-unit 25-12-2011 12:14

Quote:
Originally Posted by gti-er
Misschien de hart in de kleur van de auto? :thumbup:
Of laat je ze zo? Niet dat je er voor l*l mee rij als ze eronder zitten! :D

Neen joh, harten zijn mooi zo imo. T is geen zwart, is geen antraciet maar
beetje er tussenin en breekt zo mooi met de rest van de auto.
Vind persoonlijk alleen mooi om velgen, lijsten e.d. in carrosseriekleur te spuiten als het een donkere kleur berteft.

Quote:
Originally Posted by bouke
Maatje van mij (Joris) heeft hem toen van jou gekocht. Lak werd op een gegeven moment wat dof idd. Denk als hj wat meer een poetser was geweest dat die lak mooi had kunnen blijven. Maargoed, hij gebruikte hem als dagelijks vervoer en voor de rest niet als "showauto" ofzo. Schade was buiten zijn schuld om maar echt een lelijke schade :-(

Zou bij concept-wheels gewoon een mailtje aan wagen (als je dat niet al hebt gedaan). Site werkt niet het makkelijkst vind ik.

Komt vast goed met deze auto (andere auto's kennende va jou)

Tja, was voor ons ook daily driver, kwestie van af en toe in de wax zetten en 1x per jaar poetsen.
Bouten zijn als t goed is al voor mekaar, wacht alleen nog ff af tot ik ze binnen heb.

de clown 26-12-2011 21:29

Vandaag gespot bij de Bonte Wever in Assen,stond er mooi bij :D :thumbup: :thumbup:

vw-unit 27-12-2011 16:54

Thanks, was dr met de vrouw, de kleine man en de hele schoonfamilie.

Vanmiddag de bandjes gemonteerd

http://www.youtube.com/watch?v=VC90...eature=youtu.be

Op de achtergrond zie je de andere 3 velgen liggen.

de clown 27-12-2011 18:44

Quote:
Originally Posted by vw-unit
Thanks, was dr met de vrouw, de kleine man en de hele schoonfamilie.

Vanmiddag de bandjes gemonteerd

http://www.youtube.com/watch?v=VC90...eature=youtu.be

Was er mooi druk, ook aan het zwemmen geweest dan?

vw-unit 27-12-2011 19:28

Ja 1st wezen zwemmen en daarna de vreettent ingedoken, was voor de kleine man (was precies 16 weken die dag) de
eerste keer zwemmen maar hij vond het erg leuk, helemaal tijdens het golfslagbad was die steeds aan het lachen.
Ik was die kerel met kale kop die met zon klein manneke in een geel opblaasbandje in het zwembad was.

de clown 27-12-2011 22:47

Quote:
Ja 1st wezen zwemmen en daarna de vreettent ingedoken, was voor de kleine man (was precies 16 weken die dag) de
eerste keer zwemmen maar hij vond het erg leuk, helemaal tijdens het golfslagbad was die steeds aan het lachen.
Ik was die kerel met kale kop die met zon klein manneke in een geel opblaasbandje in het zwembad was.

Haha mooi man, was er ook met mijn dochtertje van 3, en familie, was er voor het eerst, moet zeggen vond het een leuk zwembad, heb je misschien wel gezien, maar niet echt op gelet, ik zat naast de sauna en stoomcabines.
was onze bedoeling om na de tijd daar ook te gaan eten, maar niet gedaan omdat er teveel mensen waren..

Maar liep over de parkeerplaats, en het eerste wat me op viel was je auto, zegt me pa, zo een heb ik ook nog gehad, hij had hem als bedrijfsauto voor in de bouw, een donkerblauw metallic, met blauw interieur, en blauw dash, volgens me vader was het een hele fijne auto, die ook nog aardig compleet was voor die tijd, was ff leuk om er zo over te hebben met me vader, aangezien ie totaal niks met autos heeft.

vw-unit 28-12-2011 06:53

Quote:
Originally Posted by de clown
Haha mooi man, was er ook met mijn dochtertje van 3, en familie, was er voor het eerst, moet zeggen vond het een leuk zwembad, heb je misschien wel gezien, maar niet echt op gelet, ik zat naast de sauna en stoomcabines.
was onze bedoeling om na de tijd daar ook te gaan eten, maar niet gedaan omdat er teveel mensen waren..

Das grappig, wij zaten ook naast de sauna & stoomcabines in dat inhammetje.
Was je pa dan toevallig die man die een boek aan het lezen was?

de clown 28-12-2011 12:41

Quote:
Das grappig, wij zaten ook naast de sauna & stoomcabines in dat inhammetje.
Was je pa dan toevallig die man die een boek aan het lezen was?

nee mijn pa was dikke :D wij zaten gelijk om de hoek, met die box ernaast, 2 kleine meiden, met zwembandjes om, en een klein jongetje van een half jaar, kon niet missen, hadden lawaai voor 10 :D :thumbup:

vw-unit 28-12-2011 18:35

Zal je vast wel gezien hebben als je zo dicht bij ons zat maar niet echt op gelet,
had me eigen kleine chaos met me zoontje plus de 4 kleine koters van me zwageren & schoonzus :D

In other news, vandaag druk in de weer geweest maar ze zitten eronder :cool:

C1Rob 28-12-2011 18:42

Ziet er erg goed uit! :)

Phil Collins 28-12-2011 18:46

Dikke audi geworden met de verlaging en velgen. :thumbup:

johan-k 28-12-2011 18:49

Ziet er netjes uit

René 28-12-2011 18:53

Bandjes zijn een smaakkwestie, maar wat een dikke sloep zo!!

De Pul 28-12-2011 18:57

holy crap wat vet!!
de te smalle bandjes zijn je vergeven;)

vdWal. 28-12-2011 19:00

staat heerlijk zo! gave audi :cool:

vw-unit 28-12-2011 19:03

Thanks, banden zijn idd kwestie van smaak maar dr had ook geen bredere maat op gekund anders
was het allemachtig gaan aanlopen in de kassen en weiger de auto hoger te zetten, het kan nu allemaal net aan.

Vains 28-12-2011 19:18

Super dik :thumbup:

De Limburger 28-12-2011 20:04

Mega vet, alleen 1 ding, die mistlampen aan de voorzijde, vind je die niet storend in het mooie aanzicht van de wagen?
Velgen zijn top en de banden, ze zijn zwart en rond dus mooi zo.!

vw-unit 28-12-2011 20:11

Vind beide mooi maar gezien ze er standaard ophoren wil ik ze er niet afhalen.
Wil wel nog een keer op zoek naar van die Hella afdekkapjes om erop te zetten.
Zoals deze heb;

All times are GMT +1. The time now is 00:54.