Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Versmalde Vooras Ovaal (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9305)

danielle 13-06-2005 07:51

Quote:
Originally Posted by Airtime
Sow Jasper, ziet er goed uit, man! Ook met die rooie velgjes! :cool:

Helemaal mee eens! Top man!

Jasper Ovaal 13-06-2005 08:01

Quote:
Originally Posted by Oskar
Ziet er goed uit jongens. Zier er naar uit dat het dit jaar de Budel van de smalle voorassen wordt.

Jasper, ga je de achterkant ook nog verlagen?

he Oskar, is het nog gelukt met jou as.?, de achterkant gaan we dinsdag verlagen. gaat goedkomen.

alles weer mooi op tijd voor budel// Het word heerlijk weer !!! :cool:

VolksKai 13-06-2005 08:37

Quote:
Ziet er goed uit jongens. Zier er naar uit dat het dit jaar de Budel van de smalle voorassen wordt.

Ik ben gek op smalle voorassen!! :cool: Staat echt supervett!!

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
Het word heerlijk weer !!! :cool:

JOEPIE!!!!!!!!! :biggrin:

Oskar 13-06-2005 10:19

Quote:
he Oskar, is het nog gelukt met jou as.?, de achterkant gaan we dinsdag verlagen. gaat goedkomen.

alles weer mooi op tijd voor budel// Het word heerlijk weer !!! :cool:

Ja het is bijna zover. Ga 'm dinsdagavond ophalen. Kan haast niet wachten, zo benieuwd ben ik ernaar.

volksaddiction 13-06-2005 12:11

Quote:

Jasper, ga je de achterkant ook nog verlagen?

Eerst lezen Oskar....niet alleen plaatjes kijken ;)
hahaha, ik weet t, was nog vroeg voor je :tongue:

Quote Jasper: Ik zit nog in Dubio hoeveel tandjes hij omlaag moet acher , 2 is gewoon goed laag achter. en bij 3 staan de banden goed naar binnen.

Oskar 13-06-2005 12:28

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Eerst lezen Oskar....niet alleen plaatjes kijken ;)
hahaha, ik weet t, was nog vroeg voor je :tongue:

Quote Jasper: Ik zit nog in Dubio hoeveel tandjes hij omlaag moet acher , 2 is gewoon goed laag achter. en bij 3 staan de banden goed naar binnen.

Seau, het was wel maandagochtend hoor! En ik ben er niet helemaal bij. Zal dinsdagavond wel over zijn. :wink:

volksaddiction 13-06-2005 12:38

Quote:
Seau, het was wel maandagochtend hoor! En ik ben er niet helemaal bij. Zal dinsdagavond wel over zijn. :wink:

whaha, als het donderdagavond maar over is, dan moet je wel een beetje helder zijn !!
;) :)

Oskar 13-06-2005 13:45

Quote:
whaha, als het donderdagavond maar over is, dan moet je wel een beetje helder zijn !!

Nou, ik heb nieuws voor je. Na vanavond 21:00uur zal het wel over zijn. Kreeg net een telefoontje dat het niet dinsdagavond, maar vanavond wordt. :biggrin:

Jasper Ovaal 13-06-2005 16:12

Quote:

en iedereen is vrijdag avond die helderheid weer kwijt :p

volksaddiction 13-06-2005 16:27

Quote:
en iedereen is vrijdag avond die helderheid weer kwijt :p

donderdagnacht al denk ik.......dan hebben een kleine preparty :D :D

ovaalie55 13-06-2005 22:29

!fuck! vooras beschadigd kan mijn parkeer terrein niet opkomen ik maakte een bocht wielen liepen vast op koplamppotten en liep vast op klinkers, buurman moest m optillen kwam toen los.
TWEE grote krassen in de lak van de as nou ziet hij er net zo uitgeleeft uit als de rest van de auto @#$%^**%^$#

Jasper Ovaal 13-06-2005 22:36

dat wordt smartbandjes michiel. wel weer een goede test dat je as tegen een stootje kan. kijken hoe mij as rijdt morgen.. :rolleyes:

komt allemaal wel weer goed/. tot morgen

volksaddiction 13-06-2005 22:38

Quote:
Originally Posted by ovaalie55
!fuck! vooras beschadigd kan mijn parkeer terrein niet opkomen ik maakte een bocht wielen liepen vast op koplamppotten en liep vast op klinkers, buurman moest m optillen kwam toen los.
TWEE grote krassen in de lak van de as nou ziet hij er net zo uitgeleeft uit als de rest van de auto @#$%^**%^$#

hahaha, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D
Heeft Bussie komt zo ook even ervaren afgelopen zondag....na een ritje in mijn kever !
T is meer "grinden" dan rijden hier in de wijk !!
The lower the better !

Bussie komt zo 14-06-2005 07:21

Quote:
hahaha, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D
Heeft Bussie komt zo ook even ervaren afgelopen zondag....na een ritje in mijn kever !
T is meer "grinden" dan rijden hier in de wijk !!
The lower the better !

Idd was me een vet ritje tering he...
Kan niet wachten tot de kubel ook zo laag ligt.
gaan we samen sporen trekken door rotterdam..

ovaalie55 14-06-2005 22:11

de buurman was wel verbaast dat ik stond te lage.
nou ik weet dat ik los kan komen kan hij nog lager

ze zouden eens iets moeten na denken die gemeentes er zijn steeds meer lage kevers dus de drempels ook verlagen (alles verlagen dus)

Beetlefreak 14-06-2005 22:18

Maaruh, hoest met de Oval van Jasper??? does he make it to Budel??? en pix natuurlijk :D:D

ovaalie55 14-06-2005 23:06

weet niet hebben vandaag achterzijde verlaagd van jasper zijn ovaale ging zwaar (@#&$$#piep@$@$#&&) maar is eindelijk gelukt nu nog remmen ontluchten en klaar (zit ook al tegen)

Jasper Ovaal 15-06-2005 07:23

kut kever. wou hem gister echt door de wc spoelen dat kolereding.wat wordt je dat zat zeg als echt alles tegen zit. :mad:
hoop vanmiddag weer fris en fruitig en met nieuwe energie er tegen aan te gaan.

ik hoop budel te redden. we zullen het vrijdag zien

Airtime 15-06-2005 07:31

Hmmm, that sucks! :(

Hoop echt dat je Budel redt, man!

volksaddiction 15-06-2005 10:00

Quote:
kut kever. wou hem gister echt door de wc spoelen dat kolereding.wat wordt je dat zat zeg als echt alles tegen zit. :mad:
hoop vanmiddag weer fris en fruitig en met nieuwe energie er tegen aan te gaan.

ik hoop budel te redden. we zullen het vrijdag zien

ANDERS GA JE MAAR DOOR VANNACHT !!
We willen m nu echt wel zien op Budel....DUHH !!
Keep your head up ! :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 06:37.