Is xbox 360 tools een vrij downloadbaar programma? Dit heb ik nooit geweten man, ga het vanavond eens proberen. Zolang je het bedrag niet te extreem maakt zullen ze er niet snel achter komen toch?
|
Kun je anders even zeggen hoe het programma precies heet?:P
of hoe dit werkt? |
mn broertje heeft trouwens ook geen fifa ;)
En ik zou die tools niet gebruiken met een account dat je ook online gebruikt... |
Wat is je xbox naam?
|
hahaha, wat een naam man:P
ik zal je straks ff toevoegen |
Net lekker gespeeld met de Porsche :D
En mijn Golf 3, meer foto's heb ik nog niet echt gemaakt |
|
@ Rick
Omdat we elkaar denk altijd mislopen op de xbox.. :P We kunnen ook afspreken welke auto ik te koop zet en onder welke naam, dan kun jij 'm vinden en kopen ook al ben ik niet online ;) |
Is goed, zet wel ff iets te koop.
Gewoon via mijn gamertag zoeken, dan heb je me zo gevonden. |
Er staat onder mijn gamertag een golf 2 te koop en een scion ;)
|
kan jij mij ook niet ff matsen! :P
3 foto's van mijn kant: |
Ook maar ff wat extra centjes bijgeschreven en direct inkopen
wezen doen als een gekke. Vreemd genoeg nog steeds niet gepakt... |
Ging wel lekker vanmiddag!
en kijk dit, hoe hoog die foto genomen is :D :D :thumbup: |
Wist niet dat er een springschans was op de 24 uurs :P
|
hoe krijg je dat dan voor elkaar ? :P haha LOL
|
|
Paar picca's van me Porsches op Forza! :D :thumbup:
|
|
Leuk spel jah ik heb ook verschillende vw's heb ook volgens ij rond de 100 auto's op forza 4 en nog 20 miljoen door een kameraad van mij
Feel free to add Gamertag: VWfreak01 |
Hehe, ik ben eindelijk geslaagd in het modden van Forza 4.
Zal morgen wat foto's uploaden. Lijstje van wat nu mogelijk is: - extreme camber (tot 25 graden) - extreme caster - offset zelf instellen (dus lekker laten uitsteken die wielen :D) - alle wielbreedtes - alle velgen (dus iedere velg van elke auto kan gekozen worden bij het kopen van velgen) - alle engine swaps - grip van de wielen aanpassen - alle unicorn cars - auto's extreem verlagen (zelfs in de grond laten zakken / wielen uit de motorkap) - mogelijkheid om bumpers of motorkap weg te laten - backfire zelf instellen (lengte en trigger) - extra rook bij banden (bij het driften dus) - rook-kleur aanpassen - alle onderdelen en auto's gratis - BOV geluid harder zetten - weer aanpassen - dag / nacht rijden etc. Foto's komen en voor de geïnteresseerden ook de mod-file's + uitleg :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:10. |