He mooie golf man :thumbup:
Waar heb jij de ecu verstopt? De meeste doen hem in de waterbak maar lijkt mij niet de beste plaats. Gr. Ron |
Zit bij mij int midden van de waterbak, komt er nooit echt water bij en de kabels zijn goed ingetaped ;)
|
|
Dikke bak man! Had je die ook al toen ik de Ronal's bij je kwam halen?
|
Die had ik idd al n tijdje :P
Verder hek de knoopdoorgehakt, wil m ombouwen naar circuit wagen en n klein beetje 'luxe' voorin houden, achter is alles weg behalve de accu, die staat vast in de reservewielbak. Tot aan de B style zit alles er nog, Votex console eruit, daar komt een CAE shifter, 2 kuipen, 2 gordels en de rest wil ik nog even aankijken. Uiteindelijk wil ik ermee naar Drachten, Zandvoort, Assen etc maar dat is ver vooruitgekeken (: |
RM gemonteerd, 7j en 8j met 165 50 bandjes rondom, wil nog verder zakken maar eerst bumpstops tussen de achterste schokdempers
|
Awesome!
|
Netjes hoor!
|
Doe mij toch die sebrings maar in zwart! :tongue:
|
Kopen? :P
|
|
komt er steeds beter uit te zien :thumbup:
|
mooi apparaat!
|
Strak werk kerel! Zonde dat die weg gaat.. BBS al terecht?
|
Nee maar daar ga ik ook niet meer van uit. Verder iedereen bedankt ;)
|
Mooie wagen :thumbup:
Zou je achterop niet ff een paar maatjes breder gaan? |
Zitten al 2cm spacers achter ;)
|
Ik denk dat hij breder rubber bedoeld ;)
|
Neuh,
Golf word uit de verkoop gehaald en wil deze herfst/winter het exterieur opknappen. BBS'en worden anders Nieuw setje bumpers Div. spuitwerk Andere achterklep Wielkast l.a. oplassen Hij is nu technisch 100% maar de buitekant laat te wensen over. Volgend jaar na het meeting seizoen is de binnekant aan de beurt. Volgende maand een box opzoeken in de buurt en m in de winterslaap zetten (: |
goeie beslissing :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:06. |