Bij gebrek aan een "echte t1"
Ik heb de mijne ook ontvangen, bouwen wordt na kerst, gaat netjes onder de boom. Verlagen -> had het er net met een collega over, ga ik zeker proberen. Mocht de how to er tegen die tijd nog niet zijn, dan maak ik er een als het lukt. |
Nu ook achter verlaagd met 1 "Platje"
Originele wielen en motorpositie onaangepast. Overigens moet je wel extra Technisch lego in huis hebben ;) PS ook reservewiel voorop geplaatst :D |
Heb er ook 1 besteld en is onderweg :D
gaat ook zeker proberen om hem plat op zn bek te leggen :tongue: |
Quote:
Dit vraagt om foto's, ben echt benieuwd! |
Quote:
:postpics: |
|
Hoop deze ook met de kerst te mogen ontvangen:D
eens kijken of we ook deze op air kunnen krijgen;) |
...gooi wat in mijn laarsje,
dank u sinterklaasje!!! :D :D :D Nou ja, een papiertje... Hij staat in back order tot eind december! :eek: |
ik zag de T1 in oberhausen staan, kon de verleiding niet weerstaan en moest 'm toch hebben.
kreeg kippenvel toen ik de doos vast hield...=) |
Ik heb hem ook. Geniaal ding hoor.
|
cool, ik hebbem ook! als Panelvan!!!
|
o ja, 85 euro bij segotoys!
|
Quote:
Pics!!! |
Heb 'm vanmorgen ook binnen gekregen, enorm gedetailleerd volgens mij! :thumbup:
|
|
Omdat die kever mij te duur is ben ik begonnen om hem te bouwen uit alle lego die ik nog heb. Gaat best goed, zal binnenkort foto's plaatsen.
|
Hierbij de foto's.
Is niet zoals de originele, er zit een boxermotor in met (lego)cilinders en zuigers. deze kan met behulp van een electromotor ook draaien. De stoel heb ik zelf bedacht omdat ik dit mooier vond en de kleuren zijn totaal anders. verder hier en daar nog kleine aanpassingen. Als hij af is wil ik nog andere wielen bestellen, hem rijdend maken op de (elektro)motor en verlagen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Is tot nu toe zon 12 uur werk in gegaan |
Jep vandaag gehaald vond de prijs nog wel meevallen, en ook meteen in elkaar gezet in exact 7uurtjes, leuk werkje en echt mega details, nu wil ik alleen nog even kijken hoe die kan zakken. Want hij staat wat hoog.
Iemand een idee? |
Quote:
Hulpveer er tussenuit halen :D |
Quote:
Netjes hoor, ik heb de bouwplannen van die kever hier ook liggen. Heb alleen niet genoeg Lego om hem te bouwen. :D Ben benieuwd naar het eindresultaat :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |