Jappie's 6N2:
Die heeft ook niet lang na hoeven denken over een geschikte kleur voor z'n golfje. Romer's G60: en m'n ratje: |
Quote:
volgens mij kwamen jullie voorbij rijden een paar kilometer van de schorre vandaan toen ik gesleept werd naar nederland erg mooi bakkie die rode mk1. |
Quote:
Men broer heeft wel iets gezegd van een auto die gesleept werd, ik was daar nog niet bij, ik ben met men maat nog een uurtje blijven rondhangen tot de prijsuitreiking. Ik was zelf met de beemer op de bezoekersparking aangezien mijn vw nog niet klaar is :redface: :D Kerel die bij ons bij was heeft nog een prijs gekregen voor zijn audi TT. Ik zal morgen wel ff de foto's posten. :thumbup: Hopelijk krijg je je auto weer snel in orde. :thumbup: |
Quote:
Kan me ook nog herinneren dat ik vrij vlotjes mijn voet moest intrekken toen een rode golf 4 van een of ander clubje met oranje logo nogal geirriteerd en hard voorbij onze tentjes kwam rammelen nadat ie 5 minuutjes had moeten wachten in verband met tegenliggers tussen de 2 bruggetjes. Maar goed dat wij als West Brabantse collega's niet zulke lange tenen hebben ;) Verder, zeker gezien de weersomstandigheden, een fantastisch weekend gehad hoor. Volop lof voor de organisatie! |
Quote:
|
beet!
|
ik weet niet of het eigenlijk werkt maar hier de link naar mijn fotoalbum VAG-fest 2011 op FB. link
grtz Jel PS: ik wil ze hier ook wel uploaden, maar het zijn 132 foto's, om ze dan per 3 te gaan doen en om ze eerst nog eens te verkleinen heb ik niet veel zin in. De auto's waar wij mee op VAgfest waren |
ik heb de paar foto's die ik heb maar in het album gezet. Al zijn we bijna niet onder de party-tent uitgeweest.
|
Zoals gewoonlijk :tongue:
|
Quote:
ik ben al bezig met iemand om zijn G40 over te nemen kan ik alles overhangen heb ik gelijk wat meer gas onder de voet. :D en de 3 bovenste golfjes van jou post kwamen mij voorbij erg mooi bakkie die rode. |
|
Quote:
zo , ben jij niet die jongen die bij ons 1tje komen drinken is omdat je problemen had met de koeling van je bier ? leukje te leren kennen! en zo te zien was je weekend wel serieus k*t |
Quote:
idd dat was ik en ja kwa auto was het k*t maar verder heb me prima kunnen vermaken. je moet gewoon doorgaan die auto kan zo weer gemaakt worden en het vag-fest is maar 1x per jaar. :( helaas. |
VW-Vrienden-Stein @ VAG-FEST
http://www.youtube.com/watch?v=JEt3...player_embedded Wij hebben het goed gehad.!! Gr Ronnie, Foto's made by Opa's Girlfriend |
Hoi Ron,
Zag nu pas dat je het linkje had geplaatst. Ja we hebben ons ondanks het slechte weer toch goed geamuseerd al maakte ik me wel wat zorgen hoe we zonder stukken uit die modderbak op zondag weg zouden komen. Beetje jammer van die debielen die maar bleven rondcrossen toen het terrein al bar slecht was maarja daar doe je weinig aan. Veel volk van de camping is net als ons op zondagochtend ook gewoon vertrokken en heeft de show&shine niet eens afgewacht. Maar een dikke 10 voor de organisatie, aan hun inzet heeft het niet gelegen. Deze editie zal blijven een beetje blijven hangen als MUD-FEST :D Op naar volgend jaar! Grtzz H. |
All times are GMT +1. The time now is 02:02. |