Quote:
Thnx :thumbup: ik hoor verschillende dingen over de teermatten warm maken of juist koud maken ik ga gewoon testen wat het beste werkt :D |
Gewoon met een houtbeitel er uit krabben! zo hebben we dat ook gedaan bij de racer van De Pul
|
Gister met de haakseslijper met bostel begonnen de boel kaal te halen onder de A-stijl.
het is toch iets krokanter als op het eerste gezicht te zien was maar dat mag de pret niet drukken :D ongelofelijk wat geeft die kit meuk een rommel :D leek wel of het gesneeuwd had :mrgreen: Helaas was de bostel niet van een al te beste kwaliteit dus daar moet maar een ander voor komen :D Toen de Haakseslijper in de auto gezet "slik" |
Quote:
Ik ben wel benieuwd welke methode jouw het beste uitkomt/ligt! :thumbup: Beitel en koud deden de job bij mij :D |
Paar weken terug velgen gekocht alleen lagen deze nog in Kerkrade,
afgelopen zaterdag deze eindelijk kunnen ophalen omdat iemand ze had meegenomen naar Utrecht (1000x dank daarvoor Rob!) De velgen: de maten 13" 7J breed 4x100 (duh) et 20 @ richard denk dat ik toch voor droogijs ga :thumbup: |
Leuk project, keer wat anders dan een Golf of Jetta. Had nog een vraag, heb je al een motor? Ik heb nog een 1.3 HK liggen met 80k gelopen.
|
Quote:
Thnx :thumbup: motor heb ik al :thumbup: |
Quote:
Jammer, moet er vanaf! Haha, succes met je project. |
Quote:
misschien dat je iemand op steilheck.nl er blij mee kunt maken :thumbup: |
Quote:
Die gedachte had ik ook al. Zal hem daar ook even te koop zetten, bedankt voor de info! |
Quote:
geen dank :thumbup: |
yes yes yes eerste stuk staal in de auto gelast :rock: :hitit:
op naar de rest * :tongue: |
Afgelopen vrijdag weer wat verder gekomen met de polo :thumbup:
vorm voor plaatje maken: plaatjes er in gebakken (lassen ging niet heel best dit keer *:) *) Afgewerkt: op naar het volgende stuk * :thumbup: |
Hoppa weer een stukje van de A-stijl er in!
begint wel wat te worden zo A-stijl is weer bijna compleet :) nog 2 plekken te gaan waarvan 1 als hij in het spit hangt omdat ik niet op mijn rug wil lassen Daarna naar de andere A-stijl kijken wat we daar aan gaan treffen. Morgen weer verder :D |
Zo, hier wordt goed gewerkt :thumbup:
|
Prima plaatwerkskills hoor goed bezig!
|
Quote:
ja zeker alles om dit stuk roest weer de weg op te krijgen :D Quote:
Thnx :thumbup: |
Hoppa weer een stukje dichterbij het eind :D
Plaatje het hoekje om geboetseerd *:) afgelast: afgewerkt: ook nog even begonnen met het verwijderen van de steenslagcoating aan de binnenkant van de wielkast. na een half uurtje zag ik er uit als de vreselijke sneeuwman alleen was ik niet wit maar beige (kon helaas geen foto van mijzelf maken) *:) mijn €5,- staalbostels voor op de flex gaan als de brandweer! |
Ziet er weer goed uit .
|
thnx!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |