Dikke caddy..... :thumbup:
|
zo, hoop gebeurd intussentijd..!!
nieuwe voorstoelen erin, logo's zwart laten spuiten, logo achter de achtergrond wit gespoten, mistlampen erin, onderste bumperlip toch deels zwart gemaakt..!! even wat plaatjes.. deze stoelen zitten erin de mistlampen het totaal plaatje..!! |
Ziet er goed uit ! vooral de voorkant is zo wel heel mooi !
|
Quote:
dank je..!! Zit/zat nog te twijfelen over donkere koplampen.. maar vind dit nu eigenlijk toch ook wel netjes.. achterkant is leuk maar nog niet vet.. ff zien wat ik daarmee moet :P er zijn achterspoilertjes voor te krijgen.. :D |
op zomerwielen :cool:
en nog 1tje voor de fun.. |
ook hier weer even mn topic bijwerken..;)
van 11 tot 18 mei na de Worthersee geweest. Was mn eerste keer, maar zeker niet de laatste.. tering wat vet daar zeg..!! Volgend jaar willen we iets eerder gaan zodat we de zatte duitser mislopen ..:) gisteren even op n Pinkstermeeting geweest, daar had ik deze foto geschoten en vond ik wel leuk om even te delen.. :) voor de geïnteresseerde, alle foto's van Worthersee, en van de Pinkstermeeting staan op www.vwfanatics.nl of diegene met facebook: http://www.facebook.com/#!/pages/MarkZweers-VWfotografie/123048777814916 |
ook hier even alles weer bijwerken..:
Inmiddels de dakrails verwijderd, geeft toch een wat cleanere look.. voor diegene die t leuk/mooi vinden, binnenkort worden er stickers gemaakt van VAGfotografie.nl door mij een berichtje te sturen kan je er 1 bestellen :) |
Keurig zo de Caddy!!!
|
Echt een super strakke caddy :thumbup:
|
thanks! :)
alleen achter nog stuk laten zakken. Maar dan moet de trekhaak weg.. ben nu alleen aan het denken om "project caddy" stil te leggen en te beginnen met mn motor rijbewijs. Heb van de week even op een motor een stuk gereden en dat was zo kicke..!! moet dr 1 hebben! ;) |
Quote:
Motorrijbewijs is zeer zeker aan te raden, wat en ervaring en zeker met dit weer. :thumbup: |
was laatst ff bij pa en ma aan t klussen toen pa ff thuis kwam met een motor om uit te proberen.. njah kon t niet laten er ff op te stappen en ff flink gas te geven door de straat..
wou t altijd al.. maar ben nu echt verkocht.. nu moet t gewoon snel gebeuren.. dit jaar rijbewijs, volgend jaar motor zou mooi zijn! :D wil graag zoiets hebben..: maar dan met breder stuur en custom made achterspatbord :D |
Zo, hele week met motor naar werk geweest echt top.
Ik zou zeggen spaar duizend euro en ga voor zo,n cursuspakket. Die zijn vaak incl slagingsgarantie, gaat het mis, mag je nog een keer proberen Succes in ieder geval :D |
dikke caddy mark! en inderdaad, motor is verslavend :D, en als je echt lekker wilt toeren en af en toe eens flink doorgassen, met een superverslavend geluid, dan is er maar 1 oplossing........Ducati :D
|
haha nee.. als ik n motor neem, dan moet die echt "rock 'n roll" zijn haha ;)
ben al beetje aan t rondkijken voor lessen (tering wat zijn die tarieven hoog geworden..) Maar gok niet al teveel lessen nodig te hebben.. altijd schakelbrommers gereden en kon daarmee lezen en schrijven.. motor is niet veel anders, alleen wat zwaarder.. mjah wie weet, misschien moeten ze me juist veel afleren..;) |
stoer ding op zomerwielen:thumbup:vind die 'japanse' velgen niet super maar hier is het goed op zijn plaats.
misschien heb ik niet goed gelezen,maar wat voor voorbumper zit erop?ziet er uhhh,anders uit.....wel gaaf! |
vind t japanse zelf ook wel gaaf.. :thumbup: hieronder tenminste :D
is gewoon standaard touran bumper, maar onderste gedeelte anders gespoten :thumbup: |
misschien wel leuk plaatje..:
zoals ik m kocht en hij nu is..:) (jaja achter zakken, i know;) ) |
nou zie ik het....de spijlen zijn niet meegespoten.leek in eerste instantie of er een nieuw type bumper opgemeubeld was;)mooi detail!
|
je moet wat om t anders te doen dan anderen..;) hoewel ik best een facelift front erop zou willen..;) heb daar leuke ideeen voor, alleen geen geld hahaha
|
All times are GMT +1. The time now is 19:13. |