Drukte :D
Nee, gekheid. Lijkt me leuk, een Fire&Ice meet met nette F&Itjes. Heb vanavond een 5-deurs gezien,sjongejonge wat een hok :screwy: |
nou ja verwacht van de mijne ook niet te veel hoor.
heb ze wel eens netter gezien.. |
Quote:
12 uur moet wel lukken ja .. :cool: |
klinkt gezellig allemaal.
ben erg benieuwd naar jou auto mike... |
...kan ook met m'n eigen auto komen; dan staan er al(!) 6 bolides...
@Dr.Golf: 10Ã* 10.30 uur is okay! Maar ik neem dìt menu, denk ik :tongue: : |
saus zal zeker wel over datum zijn uit 1955 ..... :wink:
|
Quote:
Dies wel te doen, gister nog gehad :D |
Adres van die Mc in Veenendaal?
|
Rijksweg A12 Afslag 23
@ maddie: voor jou is het makkelijkste om naar de a4 of a44 te rijden en dan richting Zoetermeer/Nootdorp en daar de A12 op te gaan dan zie je het vanzelf. :thumbup: Grote rooie paal met een gele M erop :D |
Is daar ook een mooie fotolocatie in de buurt?
|
Idd,via de A44 naar de A12 is het makkelijkst :)
Is er idd een mooie locatie voor foto's? |
Ik zeg bij deze af, omdat ik volgende week ook al naar Outlaws ga. Daar gaan vast wel meer Fire&Ice eigenaren heen en dan kunnen we in principe net goed daar ff combineren lijkt mij.
Veenendaal blijft voor mij dik 2uur rijden en een week later naar Heerde. Wordt me iets te gek, sorry. Groeten Jarno |
Zijn er meer die op het laatste moment niet meer gaan?
Dan blijft er niks over zo! Ik ga ook niet meer...zal nog es met een idee komen! :shake: Er is voor morgen ook nog slecht weer voorspeld! :( |
ik ga nog wel heen als het nog door gaat dan
gr hilbert |
Helaas maar voor 3 auto's ben ik ook niet van plan 100 km en 100 km terug te rijden.
volgende keer beter. |
Hilbert,waar woon jij dan?
|
tja dan tot de volgende keer
|
Die volgende keer wordt waarschijnlijk Duitsland.
Er zijn hier in NL wel voldoende F&I,maar onvoldoende voor een F&I meeting. Bovendien zijn er al veel weer doorverkocht of r.i.p. |
We zijn ook een keer met 10 auto,'s samen gekomen waarvan 9 Fires en een gti maar vond het toen ook een geslaagde dag.
De Frisian edition was ook zeker de moeite waard en zal ik volgend jaar ook zeker bezoeken. Had het nu ook wel leuk gevonden om met 5 auto samen te komen maar helaas, volgende keer beter. |
Ok nou ja jammer,tot de volgende keer komt goed:thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:10. |