ziet er zeer goed uit allemaal,
blijf deze volgen :D veel succes! |
Ziet er goed uit shon!! word grondig aangepakt, zelfs aan de versnellingsbak word aandacht besteed ;) :thumbup:
|
Quote:
Hey, bedankt ! Dan kom je binnen een paar maanden maar eens terug kijken, ik hoop tegen volgende zomer klaar te zijn :tongue: |
Quote:
Bedankt, ik hoop dat het allemaal even boeiend gaat blijven :thumbup: |
Quote:
Thx, spijtig dat je niet wat dichter bij belgie aan woont. Anders wist ik wel waar ik mijn bak zou binnendoen :thumbup: |
Al mijn foto's waren offline. Ik heb alles terug opnieuw geupload. De vorderingen volgen ook nog één van de dagen.. Het ligt zeker niet stil :D
|
Netjes alles word goed aangepakt :)
Ik meende dat er bij jullie in Belgie toch praktisch niks mocht kwa motor ombouw etc? |
Dat mag officieel ook allaal niet, maar eens de wagen oldtimer gekeurd is hoef je niet meer naar de keuring in België ;)
|
Wat een prachtige auto maak je er van!
Vooral dat je alles zo grondig en perfect aanpakt. Keep up the good work :thumbup: |
:thumbup: Respect! :thumbup:
Ziet er allemaal heel erg netjes uit.Ga je die velgen die op je achteras zitten gebruiken?? Die heb ik toevallig ook klaarliggen voor mijn zwarte gti project. Veel plezier met opbouwen Groeten Bart |
Quote:
idd, maar je kan natuurlijk wel tegen de lamp lopen bij controle :redface: . We zien wel, laat me nu maar rustig opbouwen. En dan zien we wel of ik ook op de baan ga. Maar de Golf is wel al goedgekeurd als oldtimer. |
Quote:
Die velgen heb ik helemaal in het begin van het project aangekocht. Ik was er echt weg van en nu nog altijd. Deze ga ik gebruiken als ik vanplan ben gas te geven, bv. op trackdays. Ik zou nog een speciaal setje willen die wat breder uitkomen als 7j. De wielkasten zijn erop voorzien achteraan. :) Thx ! |
Mooie update, komt stilaan terug tot een wagen :thumbup:
|
mooi project man ,ziet er erg goed uit hoor .
kan niet wachten op de nieuwe foto's . ga zo door :) |
Project ziet er netjes uit, en je hebt PM! :)
|
die kabelboom heb je met heeeeeeeel weinig moeite op je mk1 fusebox aangesloten hoor.verder ben je goed bezig,haal je alleen niet al dat werk op de hals voor niets,het is veel makkelijker om de g60 op een mk1 kast aan te sluiten dan al je mk1 functies op de g60 kast.ik zie bijna iedereen hier die fout maken..........just don't.
|
Super dit :thumbup:
Keep up the nice work :cool: |
super werk mede-belg!
|
Via Jelle hier op het forum heb ik een versnellingsbak gevonden. Het is er één van een Golf 2 16v Gti. En deze is versterkt en nagekeken bij Van Kronenburg, Me Happy !
Het bracht wel weer problemen met zich mee; Ik had al een nieuwe koppelingsset gekocht voor tussen een golf 1 bak, met 24 tands koppelingsplaat.. Daar ben ik nu dus al niets meer mee, aangezien de as van de 16V bak 28 tanden heeft. Ook zijn de koppelingsflenzen van een golf 2 bak 100mm van diameter en die van een golf 1 bak; 90mm. De flenzen van de Golf 1 bak moest ik dus uitbouwen en op de Golf 2 bak zetten. Zo kan ik de cardanassen blijven gebruiken van een golf 1 gti. En er moest een beugel worden overgezet op de 16V bak waar de schakelstangen op toekomen. Er was op die plaats wel geen draad voorzien in de 16V bak, dus heb ik er een tapmoer ingezet. Dan Moest er nog de motorsteun op van een Golf 1 gti, en dan zou het moeten goed komen allemaal. wat foto's: Æ100mm Flenzen van de 16V bak aan het uitbouwen met mijn home made tool :) bak er weer snel bouten weer een stap dichter. Enn.. Bedankt voor de goeie reacties !! |
All times are GMT +1. The time now is 12:38. |