Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Zijn de Nederlandse snelwegen geschikt voor 290 km/u? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8599)

Tommy 08-03-2005 20:23

Henkie heeft me geholpen... via MSN gestuurd... geen van de links werken... gister Media Player 10 ge-update... had niet gemoeten achteraf!

hajee 08-03-2005 21:07

Quote:
Originally Posted by Tommy
Henkie heeft me geholpen... via MSN gestuurd... geen van de links werken... gister Media Player 10 ge-update... had niet gemoeten achteraf!

heb je hem mou wel gezien? :o

OakgreenVR6 08-03-2005 23:01

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Dat het nog kan op de A28 :)

Kan op wel meer NL'se snelwegen hoor, ik weet niet hoe dat met 290 gaat, maar 250 gaat toch altijd aardig goed zo in de late/vroege uurtjes. :rolleyes:

vwleusden 08-03-2005 23:12

hehehe, je ziet ze bij de Uithof de snelweg opgaan... met mijn 1.3 golf kom ik daar net aan de 140 om in te gaan voegen tussen het verkeer komende van de A27 :D

AZRAIL 08-03-2005 23:35

die lui zijn er echt trots op he. met naam en al vermeld. 1 klein foutje en tientallen lege kisten worden gevuld met onschuldige lichamen. en de politie doet niks?

AZRAIL 09-03-2005 08:47

Quote:
Om te voorkomen dat de publiciteit die dit topic opeens (een half jaar nadat het geopend is........echt snel zijn ze niet op nu.nl ) krijgt, leidt tot een discussie die we helemaal niet willen in topics in dit forumonderdeel, sluit ik het topic.

zie je dat dan niet aankomen???

VolkswagenRacing 09-03-2005 14:04

filmpje

edwin23 10-03-2005 11:51

Quote:
Originally Posted by JR
Zijn de Nederlandse snelwegen geschikt voor 290 km/u? Ja dat zijn ze! Check dit absoluut rockende filmpje van maar liefst 26 minuten waarin een gozert een Lamborghini MurciƩlago 'test'. Lef heeft meneer wel, (om niet te zeggen oerdom) in het tweede deel van de movie sleept hij een Ferarri Enzo ter waarde van een kapitale villa door een binnenstad en over de snelweg. En dat zonder nummerbord... Let je wel op de verkeersdrempels? Wees er snel bij, die server gaat overbelast raken.

Bron Geenstijl.nl

Filmpje!!

2e deel??? Bij mij is die maar 15 minuten waar is de rest dan :confused:

Tommy 10-03-2005 11:59

Quote:
Originally Posted by hajee
heb je hem mou wel gezien? :o

Jah, Forumfreak heeft me een versie gestuurd die ik wel kon zien... Die versie van jou wou ook niet... Het steekt nogal nauw geloof ik...

Maar heb de 26 minuten versie gezien iig! :D :cool:

Vind het niet zo spektaculair verder, gewoon domme dodo's met te snelle auto's... en nee... zo zou ik zeker niet rijden als ik de kans had in zown wagen... iig niet als de wegen zoals soms in het filmpje zo druk zijn...

Neem hem dan een dagje mee naar Zandvoort ofzo.. snel rechtuit kunnen we allemaal wel ;)

Pedaalemmer 10-03-2005 12:08

Vet is wel om te zien dat die enzo omhoog bij drempels...:D

All times are GMT +1. The time now is 15:20.