Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het Volksforum begint een soort MP te worden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84075)

Alberto 12-05-2011 18:26

tip van mijn kant , laat het vervoeren door onze eigen Forum Koerier , Ebut
lukt dat niet , haal iets dan zelf op
TNT zijn niet echt zuinig met andermans spullen

Der Einzer 12-05-2011 18:43

Quote:
Originally Posted by Num9
Hier idem, wat ik kreeg was ook rijp voor de prullenbak! Heb er een apart topic over gemaakt, te schandalig gewoon.

Grafkoppen!

....

wordt volgens mij tijd dat jij toch eens normaal gaat doen :screwy:

Ronin 12-05-2011 18:57

Of je nu gelijk hebt of niet. Zoek dit alsjeblieft onderling uit en vervuil niet half het VolksForum!
Tevens doe je jezelf hier ook geen goed aan. Niemand wil straks nog iets aan jou verkopen :D

Djdewit 12-05-2011 19:51

Koopjes jagen op het internet brengt altijd een bepaald risico met zich mee. Als je voor een duppie op de eerste rij wil zitten moet je af en toe je verlies accepteren. Ook al maak je goeie afspraken, je hebt altijd een paar rotte appels.

Begrijp me niet verkeerd maar ondanks die 2 slechte deals, heb ik ook genoeg positieve ervaringen :D!

GR. DJ

Johan1982MK1 14-05-2011 12:04

Als je zeker wilt zijn of iets goed is moet je zelf heen rijden, dan kan je het met eigen ogen bekijken.
Wat voor de 1 netjes is kan voor een ander troep zijn.
Het gaat vaak om 2e hands materialen en er worden verschillende eisen aan gesteld..
Voor spullen tot een 50euro zou ik het wel aan durven op te laten sturen, maar je moet altijd rekening er mee houden dat het kan tegenvallen.
Wil je het zeker weten, dan gewoon zelf halen.

TT-TDI MANIAC 14-05-2011 16:39

Ik verkoop ook veel op dit forum, maar maak zoveel mogelijk foto´s en zet er ook altijd bij voor meer foto´s graag even mailen. Een foto mailen is zo simpel en degene die het wil kopen kan bij mij vragen om speciale foto´s heb ik geen problemen mee. Ik wil en verkoop geen rommel want dat wil ik zelf ook niet kopen. Maar goed als iemand vraagt waar kom je weg en je zegt Groningen hoeven ze het direct niet meer want dat is te ver weg.............Dat is ook jammer. Er zijn zoveel manieren mogelijk voor versturen en anders meenemen naar een meeting als dat mogelijk is dus tja je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.

Nils

Golf MkII 18-05-2011 11:21

Geheel mee eens Nils! Een fotootje zegt meer dan welke toezegging dan ook.
En afstanden in NL... tja... is altijd een oplossing voor, toch?
:thumbup:

Martijn

Ebut 18-05-2011 11:50

In Nederland is niks te ver. Iedereen rijd half Nederland rond voor een meeting, maar even 100 km voor een set velgen of doos onderdelen is al snel te ver.

Erg jammer inderdaad.

breadfan83 19-05-2011 16:33

Quote:
Originally Posted by Ebut
In Nederland is niks te ver. Iedereen rijd half Nederland rond voor een meeting, maar even 100 km voor een set velgen of doos onderdelen is al snel te ver.

En voor de autofanaten die niet de tijd hebben zo lang onderweg te zijn voor wat onderdelen, is er altijd nog koeriers- en pakketdienst Ebut, voor al uw transport, op- en overslag. :D

Ebut, ik ga je dalijk effe bellen over dat motorblokje... nu we het er toch over hebben. :D

Mister Cool 19-05-2011 21:35

Quote:
Originally Posted by Ebut

Erg jammer inderdaad.

Amen!

Beetje jammer zo´n overbodig topic, zijn er wel meer van geweest in de afgelopen jaren. Ook erg opvallend dat dezelfde met de grootste bekken of zelf geen haar beter zijn, of ook nooit een cent doneren aan het forum. Veranderingen kosten ook tijd en geld, dus bevalt het je niet, geef dan gul :thumbup:

Kenneth_polo 31-05-2011 23:31

ik vind het wel makkelijk hoor, ik zie het niet als profiteren.
voor sommige mensen is hun rommel andermans goud;)

en wat TNT betreft, ooit een keer een vest besteld via eenwebwinkel.nl, deze is zoek geraakt bij TNT. kom ook vaak bij hun business point in amersfoort.
als ik zie wat daar voor een lutsers werken en hoe ze die dozen letterlijk met veel geweld in de auto smijten, weet ik zeker dat ik niks meer via TNT doe;)

maar ach, laten we elkaar toch niet gaan afzeiken, newbee of forum-meubel, iedereen moet de kans krijgen om zijn/haar delen die stof te liggen happen te kunnen verpatsen.

groeten!

JarnoVWPolo6N 10-06-2011 15:26

Het is hier nu officieel, Marktplaats is in da house op VF! :D Klikkie

(sorry, ik kon het niet laten, het is gewoon een inkoppertje :D )

Audi1981 10-06-2011 17:16

Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Het is hier nu officieel, Marktplaats is in da house op VF! :D Klikkie

(sorry, ik kon het niet laten, het is gewoon een inkoppertje :D )

Vooral omdat je hem hartelijk welkom heette op het forum ? :screwy:

Quote:
Originally Posted by adverteerder
bruin dachboard
stuurberachtiging
verbruik zelf gestest 1:22
mdf hoedeplank
heldere rood achterlamper gti

VETTE KAR JONGUH ! :D:D:D

JarnoVWPolo6N 10-06-2011 18:43

Dus als ik het aantal advertenties van iemand op Marktplaats overweldigend vind, daar hier over grap, vind jij dat ik de beste man niet netjes welkom mag heten?
Elkaar juist wel netjes welkom heten, juist als je een bevooroordeeld beeld hebt van iemand, dat onderscheid dit forum van Marktplaats in mijn ogen. Maar "each to their own" wat dat betreft.

Audi1981 11-06-2011 01:12

Heb je ook wel gelijk in.
En ik zoek ook nooit naar BBS wielen :D

andre0511 27-09-2011 16:33

Als ik op new posts klik krijg ik 80 % verkoop topics,kan daar niet een aparte gedeelte voor gebruikt worden.

PimVW 28-09-2011 15:46

Lykt hier idd af en toe MP, ook van alles verkocht maar puntje by paaltje wordt er niks verkocht... Verder geen problemen met advertenties ofzo.

Tjaap 24-08-2013 21:46

Sinds MP nu ook geld vraagt voor wielen advertenties verwachten we dat het hier nog drukker met advertenties word.
Daarom gaan we wat strenger om met de regels.

De regels zijn duidelijk.
Prijs verplicht
Locatie verplicht

Het constante waarschuwen zal afnemen en het direct verwijderen zal toenemen.

Even de regels lezen en je advertentie nakijken voordat je op post klikt is een kleine moeite.

road runner 24-08-2013 22:02

Misschien een idee om pas verkoop advertenties te mogen/kunnen plaatsen als je meer dan 100 berichten hebt verstuurd/gereageerd

Rick 24-08-2013 22:06

Dan krijg je veel spammers. Los je dus niks mee op.

All times are GMT +1. The time now is 04:04.