Oja daar zit jij mee! Die stappenmotor, dat heb ik dan weer niet.. bij mij is alleen die stelschroef van belang voor het afregelen van het stationair.
Wat is er anders dan? mist er een soort schakelaar ofzo, of een aansluiting? |
op het 8v gasklephuis zit een plug waar je een rubberen slang van je stappenmotor opschuift, die heeft een 16v niet daar zitten, dus had ik een losse slang over, tijdelijk afgedicht.
|
Klopt, bij een 16v zit deze aansluiting op de aanzuigbuis.
Ik snap niet wat je bedoeld met dat plugje... je bedoelt dat buisje onder de stelschroef? Deze is voor je vacuumvervroeging van de ontsteking. |
nee hoe omschrijf ik het?
waar je een rubberen slang op schuift hoe noem je dat. kzal vant weekend ff prutsen en fotos plaatsen dan zul je het wel zien. |
Is goed, het lijkt me dat je die losse slang wel degelijk ergens op aan moet sluiten.
|
Gisteravond ff weer bezig geweest.
Heb nu de 16v luchtweger gemonteerd op de 8v bak, de slangen van de 8v erop gezet met de 16v injectoren eraan! Eens kijken hoe t nu gaat lopen als ie goed afgesteld is. |
Ff weer een update!
Het motortje draait inmiddels als een grote, geen problemen meer mee :D Verder ben ik deze week druk bezig gegaan met het inbouwen van de car-pc en eea aan audio spul. |
Vanvavond de voeding ingebouwd in het bakje van de middelste speaker:
|
hey topper!
ziet er super uit!!! |
Ik ben heel benieuwd hoe dit er allemaal uit gaat zien, je bent al goed besug. We zien het eindresultaat tegemoet ;) :D
|
Vrijdag zal ik de pc zelf ff opnieuw installeren, kan ie er zaterdag zo in.
|
Gisteren weer druk aan de slag geweest!! Eindelijk is ie verlaagd!
Van: Naar: Weg met dat country-gevoel :p Gelijk de voorwielophanging meegenomen: - Nieuwe lagers - Andere schijven - Gerviseerde klauwen En binnenkort.... Originele 14 inch pirelli velgen eronder! |
:D
ziet er goed uit! en die wielen.. bah.. pirelli`s ;) |
ehm.. naar mijn mening mag ie nog wel wat cm naar beneden hoor :D
Voor de rest ziet ie er netjes uit, snel die Pirelli's erop! |
Hij zou lager kunnen ja... maar ik ben niet zo'n fan van dat superlage.
De pirelli's komen deze week binnen hoop ik! Kan het niet wachten :tongue: |
Quote:
oranje is ook leuk |
paddy z`n 16 ventiler... super man! stickers van vwparts eraf (want dat bestaat niet meer.. iig niet meer onder die naam ;)) en stickers van jägemeister erop! |
Marsrood heeft nét dat beetje extra :tongue:
Gekheid, nee leuk ding verder Paddy! |
Quote:
is staat momenteel in de operatie kamer nog te doen : vervangen dakplaat met schuifdak door dakplaat zonder schuifdak plaatsen tienpunts rolkooi kompleet overspuiten in de zelfde kleur gewichts vermindering programeerbare injectie uitwegen drijfstangen en zuigers flowen cilinderkop uitlaatsysteem opwaarderen naar groep A inlaat spruitstuk beter flowen ontsteking verbeteren inbouwen telemetrie remmerij verbeteren (staat regelmatig keer in de brand) deadline voor me project voorjaar 2006 hopelijk :) |
Klinkt goed! Grote plannen! En mooie auto man! Maar wanneer is er rijden op TT-circuit dan? Zijn dat vaste data? Heb je daar meer info over?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |