![]() |
@ Patrick16v: je kan met de keuring gewoon je schakelaar voor hoogteregeling eruit halen. is geen probleem! paar weken terug nog!;)
@RickGT: technisch was/is ie in zeer goede staat! alleen hij was erg ranzig toen ik m over nam! maar dat was een dag na aankoop al wel anders! goed gewassen en uitgezogen! scheelt heeel veel.. |
dat bedoel ik :thumbup:
|
Chique bora variant!
|
dank je!:)
|
Dikke bak hoor. mooie kleur en dikke wielen :thumbup:
Xenon staat em ook heel goed ! |
Mooie Bora variant :thumbup:
Hoe ziet die W8 verlichting in het donker er uit ? |
Dik!
nee ff zonder gein. je hebt een rode gloed rondom je pook. vind t persoonlijk erg gaaf in t donker! |
zoiets:
![]() maar dan lijkt dit een beetje in overvloed(kan geshopt zijn) bij mij is t minder goed zichtbaar.. maar wel duidelijk! |
wielen te koop! zie link
|
nou pierre binnenkort flink schroeven aan de bora en omlaag da ding :) !
|
even mn to-do list aanpassen in begin-post.
volgende week dr onder t spul! |
flink wat updates alweer maar waar zijn de foto's
|
Ziet er dik uit :D
|
kan mn beginpost niet editten..?
(kleine) update! wagen is gechipt! zit nu op +/- 195pk (op papier). motortje is goed wakker nu:-) na anderhalf jaar regelmatig de bodem geschaafd te hebben besloten om er airride onder te monteren. ![]() grille ligt bij de spuitert. wordt hoogglans zwart :thumbup: |
pierre! dik spul jonge! volgens mij stond er gister ook een dikke variant langs op air of nie?
|
Zo..... dat ziet er zeker goed! Kleur vindt ik echt super! :cool:
Al een idee voor de wielen van 2012? :thumbup: |
dank je! wielen zijn al bekend ja!
![]() 19duims. 8 en 9.5J. bandjes zullen 215 en 225/35 R19 worden. kan nie wachten tot t maart/april :D |
Dat wordt wel mooi!
![]() |
hmm ja.. als ik dat zo zie! adapters komen al mijn kant op! dan nog bandjes erom knallen! en wachten tot t maart is!
|
Gaaf hoor! Air verdiend de Bora wel. Ben benieuwd hoe de wielen er onder gaan staan in combinatie met de air.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:44. |