@Sven aka oldscool van Lucar:
Ik stuur je die foto door moet alleen even kijken of ik hem nog in groot formaat heb, kan zijn dat die al verkleint is maar meen er twee van die wagen gemaakt te hebben. Edit: Maak ook even je inbox schoon, die vol namelijk! Gr Ronnie |
Speciaal voor Cor :D
|
Ja foto's zijn weer top mensen! :thumbup: Bedankt hiervoor want heb er zelf veels te weinig kunnen maken!
En die foto van Bobby uit t raam!!!!!!!! Whahaha!!! lag dubbel achter mn scherm haha! man man wat een fotomodel!!!!! :D :D :thumbup: |
Potverdomme die gaat niet een klein beetje maar gewoon helemaal uit de broek. :lmao:
|
Quote:
Leuk dat mijn vrouw er op staat hahahahahahaha |
Ja dat is ook het mooieste op de hele foto hahhaha..
Gr Ronnie en graag gedaan hoor.;) |
Quote:
Haha ja dit was een stuk belangrijker idd :D Zijn echt super dikke foto's geworden! Volgend jaar nog maar een keer idd, dan heeft iedereen er ook weer normale wielen onder :D |
Maar volgend jaar wel wat eerder in het jaar waarschijnlijk. ;)
|
Was een leuke meeting :thumbup: En het weer zat ook super mee :D
|
Quote:
Inderdaad.. Al ben je er nu toch niet meer zeker van of het wel of niet mooi weer is :) Als de terrasjes nog maar wel open zijn bij jullie aangezien wij een dag eerder komen volgend jaar ;) |
Quote:
En zijn alle auto's erbij ;) |
Ook dat idd :thumbup:
|
Quote:
We zullen zorgen voor een tap installatie speciaal voor jullie. :D :screwy: |
Was gezellig en een eindje tuffen.. Top dagje met mooi weer! De turbo had het idd naar zn zin!
I still need a bigger turbo :D |
Quote:
De tap staat hier al klaar, maak je daar maar niet druk om haha :D |
|
zeker vet!
|
Quote:
Gr. Ronnie ??? |
aangezien de nieuwe datum alweer bekend is even een upje hier voor het verslag van vorig jaar
|
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |