Foto's werken bij mij niet:(
|
ja ook niet van mij :s
her proberen, |
Mooi laswerk!
|
Dit vindt ik nou echt heel veel lef hebben. Je durft het wel aan om hem zo uit te benen en hem zo perfect weer terug te brengen.
Ik ben zelf ook met mijn 1 bezig en zit met de achterkant vast. Waar heb je de binnenschermen gekkcht en sluiten de buitenste wielkastranden mooi tegen het achterpaneel aan? |
Mooi project
|
kleine update,
nu en dan wil ik wel verder doen, maar heb een huis gekocht dus moet ik mijn tijd wat beperken, en ook nog andere wagens dusja, alles op zijn tijd, nieuw en origineel, nieuwe koplamp ringen, pookbal, nieuw en wat laswerk, hopelijk vind ik nu en dan een gaatje om verder te doen, grtz ;) |
deze eens terug op pagina 1 zwieren ;)
nu en dan doe ik eraan verder dus hier wat foto's, vooral wat pas werk eigenlijk, kruipt serieus wat tijd in maar komt wel goed, hier het verschil tussen de voordeur bevestiging, natuurlijk te vlug beginnen slijpen en veel te kort uitgeslepen want het verschil zit tot aan de dorpel, gelukkig heb ik nog een 77 neus staan en dit hetzelfde, dus volgende stap is dat eruit en in deze lassen helemaal ;) grtz |
En eindelijk is het zo ver, de sleutel van het huis ontvangen,
hier zal ik dus aan mijn golftjes kunnen sleutelen, maar eerst wat opruimen en aan het huis zelf wat werk verichten, verder nog een project bijgekocht een tijdje terug, geen retro maar iets anders wagen heeft geen nummer dus zal een sky limit event car worden :) |
Lekker ruim hok! :thumbup: We zijn weer benieuwd...
|
Nog nieuws hier ?
|
Tof dat je het vraagr, aan deze is nog niet verder gedaan maar word binnekort naar de loods gehaalt om de draad terug op te pikken,
Grote verbouwings werken aan het huis zitten er bijna op dus kan ik rustig aan wat tijd in andere dingen steken. Verder heb ik ook een 87 16v gti erbij genomen om deze zomer wat rond te bollen Updates soon ;) |
All times are GMT +1. The time now is 17:49. |