Quote:
zag je laatst nog van de autobaan afkomen in Echt :thumbup: Ga je zondag niet mee met de Polo ? |
al een paar kleine dingen gedaan;
dashboardkastje 'versierd' van de golf; tevens de ruitenwisser achter nog eraf gehaald en tevens bezig om de golf een flinke polijstbeurt te geven deze nog binnen gekregen voor de bbs'en, originele gepolijste boutjes ( ze hebben nog ff een lichte polijstbeurtje nodig ) Morgen de oldskool velgen van de Jetta op de golf leggen en kijken hoe laag we hem gaan krijgen :) |
Mooi mooi kerel.
Succes morgen en we zien ons zondag. |
Zondag naar Arhnem?
De polo rijd momenteel niet practisch voor lange afstanden.. De velgen raken de schermen erg veel de laatste tijd.. Ik heb vorige week een ander setje velgen naar de coater gebracht, als die klaar zijn dan kan ik beter kilometers maken! De golf loopt momenteel 600km per week zonder problemen! En ruim 1: 18! |
Nee naar Landen Eurosunday, dat is wel te doen met je Golf Mark! Zijn een dikke 80Km rijden.
Gr Ronnie |
Goed bezig Ivo, ben benieuwd naar de golf zondag :thumbup:
|
Dank u heren !
Vanavond de Golf omlaag gehaald en even de Bbs'en gepast praise ( voor 6.5J en achter 7J ) Achter liggen ze voor mij goed door de poedercoating zitten ze nog niet recht erop; helaas was het al donker dus geen foto's van het rode staal! Kan opzicht wel nog lager maar schraap nu al over de drempels in de straat dus vind het wel goed zo |
Ziet er nu al dik uit Ivo, zal em mooi staan zondag.
Grusse H. |
Beter lezen Opa, hij heeft deze wielen zondag niet erop. Maar rode velgen van de Jan de Boeverie Jetta.
Gr Ronnie |
aaaah zie het, ach ja, alzheimer light he ;)
|
opa'ke toch beetje bij de les blijven hé, hopelijk liggen de velgen er met smd op !
De auto gister wel een beetje terug omhoog gezet aangezien de middendemper bleef hangen achter een riggel van de garage :tongue: |
Bah bah...dan haal je die riggel weg en draai je de wagen nog wat omlaag. Hahaha
Gr Ronnie |
niet binnen geraakt maar toch wat foto's van ES ;
|
Leuke ride Ivo!
|
Zo het project letterlijk onder het stof vandaan gehaald. De Bbs Rm's liggen bij puc dus hopelijk heb ik die nog voor volksdub onder de golf liggen.
Eindelijk zaterdag een begin gemaakt met het laswerk aan de Jetta, het nieuwe voorpaneel zit erin en enkele gaten zijn al gedicht. Nu nog de hoeken onder bij het voorraam en enkele gaatje in het binnenscherm. Hopelijk dinsdag avond weer een gedeelte doen. nog een andere set velgen weten uit te halen, 15er rs'en |
Goed bezig kerel :thumbup:
|
Kan het zijn datk jou golf wel eens in Roosteren in een showroom zie staan?
Kom daar namelijk langs alsk naar school ga en hij kwam me al bekend voor :tongue: |
Quote:
Jup dat klopt, alleen staat de jetta nu binnen en de golf buiten ;) |
Zag inderdaad deze week een halve auto staan ja haha :D
|
Zo de gaten aan de voorkant zijn allemaal dicht. Alles netjes dichtgelast, naden afgekit. Vervolgens menie erop gesmeerd en toen een beschermende coating dus als het goed is komt daar niks meer aan voorlopig.
rechts voor; links voor; |
All times are GMT +1. The time now is 23:31. |