Quote:
En wie gaan die rijden dan?? |
Kloppt! Dat horen jullie dit weekend... Vanavond gaan we de rit rijden en kijken hoe het allemaal komt...
Morgen MOre info! |
Trouwens:
Mensen die zich nog op willen geven gelieve dit graag dit weekend te doen! Zo kunnen wij het aantal aanmeldingen doorgeven aan de catering! Alvast bedankt! (Y) |
Als het goed is heeft iedere aanmelding nu de mailtjes gehad betreft Tijd, plaats etc..
Als er nog mensen zijn die zich willen aanmelden dan kan dat nog, doe dit wel zo snel als mogelijk. Tot zondag! |
ik ben er bij met de start ... jammer genoeg ander verplichtingen die dag
|
je gaat ons uit zwaaien ja :)
|
Quote:
als alberto ons uitzwaait moet het goed komen :D |
Quote:
Leuk leuk!! |
Nog aanmelders?!
Voor degene die om de 1 of andere reden de mail niet gekregen hebben: Heren en Dames, De Toerrit is klaar! Even Ter uwer informatie: Aankomst en inschrijving: (Inschrijving bij GULF 1) 12:00 > 13:00 Vertrek equipes: Vanaf 13:00 Einde Toerrit: +/- 15.30 /16.30 Hapje en drankje: Gewoon als je terug bent! START: De Markt (Burgum) |
zondag ook maar even bij de start kijken :)
|
Zou er anders ook bij zijn geweest maar kan helaas niet door gaan :(
|
JOngens het duurt nog maar eventjes dan is het zover!
|
Als ik tijd heb kom ik ook even bij de start kijken met de Cupra.
|
nog 1 nachtje slapen :D
|
Quote:
Als dat slapen wordt voor mij.... :S Heb nog een auto staan die MOET rijden met kabelboom steuring... :( Nouja... hij MOET rijden! :screwy: Tot zondag! (Y) |
mn gti'tje staat klaar voor morgen, vandaag flink lopen poetsen :thumbup:
zonde om hem met dit weer uit het hok te rijden :screwy: hoop echt op beter weer voor morgen ;) oant moan minsken :D |
3 bft
De Bilt: bewolkt en af en toe regen 11 Den Helder: bewolkt en af en toe regen 11 Eindhoven: bewolkt met lichte regen of motregen 10 Enschede: bewolkt en af en toe regen 11 Groningen: bewolkt en af en toe regen 11 Maastricht: bewolkt en een enkele lichte bui 10 Middelburg: bewolkt en kans op een bui 11 Het weer van zondag 24 oktober Morgen bewolkt met lichte regen of motregen, de minimumtemperatuur ligt rond de 2 °C. De maximumtemperatuur tussen de 7 en 10 °C. De wind is zwak uit W. In de middag zwak tot matig, kracht 2-3. Langs de stranden bewolkt met kans op een onweersbui. Mwaah het weer wordt al iets beter! :) |
morgen tussen 12 en 18 uur droog in fryslan ....
|
en het is droog .....
|
Hier het verslag KLIK
|
All times are GMT +1. The time now is 02:46. |