Quote:
die optie blijft ook zeker open, ik hou ook die wielen in de gaten, want ik wil ze dan zelf op knappen :thumbup: alleen jij hebt het ook, en ik wil geen kopie van... worden :thumbup: |
Quote:
Boeie, gewoon nieuw kopen! Mijn set komt eerdaags ook te koop. |
Gewoon nwe kopen? ik heb een andere hobby die voorgaat dus ik denk niet dat nwe er direkt inzit voormij, eerst zien of de golf wel blijft! want eerlijk gezegt vind het bijna zonde om er mee terijden want hij staat er nu zo netjes bij.... ik heb liever een 5drs oldschool golf 2 en plat op de grond en wel; belastingsvrij uiteraard... maar goed maar even zien...
eerst taxeren binnenkort |
Zo er is weer eens een update... eindelijk heb ik weer een originele achterklep sticker gevonden, en vanavond het raam er maar eens uitgewipt en gaan plakken!
helaas dit keer crappy mobiele foto's En as weekend maar eens aan het uitlijnen,en schakelmechaniek reviseren(als ik erom denk zal ik er wat foto's van maken :d |
k*t foto's heb ze al verkleind naar 640 x 320...en nog zo groot
|
Netjes Mischa :thumbup:
|
thx jan willem, toch 1 die wel reageerd... nou ja scheelt weer een topic bijhouden.
van mij mag deze dicht, want er is geen interesse mijn golf dus iedereen die wel heeft gereageerd eerder... toch bedankt, maar ik ga lekker verder zoals ik begonnen was... zonder een topic! en maak de golf naar mijn zin klaar en ga ervan genieten. en blijf hier een meelezer. |
Stickertje plaatsen vinden de meeste forummers niet zo interessant...that`s all ;)
Ik zou mooi blijven posten :thumbup: PS. sticker staam hem goed hoor |
ik vind het wel interesant, ik heb namelijk dezelfde sticker klaar liggen.
En aangezien mijn achterraam enkele weken geleden stuk is gegaan wou ik van de gelegenheid gebruik maken om de sticker ook inneens te vervangen. heb enkele vraagjes, Hoe heb je de oude sticker verwijderd? EDIT: zag net dat er geen opzat. :D En valt het mee om de nieuwe netjes te plakken?? Nette auto trouwens, mijne is van 1986. Deze winter gaat hij de garage binnen en ga ik hem een volledige beurt geven. Grtz Jel |
ik ook lees vrolijk mee . word een zeer nette auto
dus gewoon blijven posten |
Hey Mischa, goed bezig weer. Mooie auto, vooral omdat het een belastingvrij gti is. Maar je hebt gelijk kwa reacties van anderen, meestal als je hier geen bekende naam en/of airride, dikke velgen hebt ben je vaak niet zo interressant. Afijn echter zijn juist de kleinste dingen/details juist het leuks :thumbup:
|
Quote:
hele mooie golf je bent goed bezig trek je niets aan van het gezever. idd als je geen bbs of air hebt ben je niet meer de man hier :shake: :confused: super golf ga zo door :thumbup: |
Quote:
Ik had die sticker wel erop zitten hoor,maar gewoon verwarmen met de verfbrander op afstand, het is afentoe ff vloeken en tieren omdat je vingers ff weer te heet worden :D . het lijm heb ik vervolgens verwijderd met sticker verwijderaar. en nwe plakken tja ik heb alveel geplakt in mijn leven :D ik was met een halfuurtje klaar en dat was incl raam eruit halen en er weer in, @ de rest, ok dan hou ik hem open nog ff. maar wat er idd bovenmij word gezegt klopt helemaal. als je niet teveel geld pompt in je auto of een "bekende" bent dan is het niet boeiend. want ik lees hier dat niet iedereen een sticker plakken spannend vind, ok logisch maar in sommige topics word soms overdreven gereageerd! want dan plaatst iemand nwe ventieldopjes en dan: wow je bent echt goed bezig... :screwy: :confused: Maar goed dan ga ik maar weer on-topic! en ja weer zonder foto's: inmiddels heb ik het schakelmechaniek bijna helemaal gereviseerd,alleen de pook moet nu nog en was ik benieuwd of dan de uitlaat eronderweg moet of niet? want het gaat nu alleen nog om de kogel onderaan de pook en die behuizing. verder eindelijk uitgelijnt en olie en bougies vervangen :thumbup: het is bij mij idd niet spannend,want ik ga voor de technische kant wat goed moet en niet voor dikke bbs-sen en telaag op de wielen :screwy: look |
Beter een auto die in top technische staat is dan eentje die er dik uit ziet, maar ondertussen een wrak is Mischa ;)
Verder zou ik me niet al te druk maken om het aantal reacties van anderen in je topic:) |
en je uitlaat moet idd even los voor het gemak
hele bakje + schakel stang moet los |
Idd renee dat is mijn id ook! komt goed hoor maar ik kan me soms druk maken om die dingen...
maar wie weet dit: en ja weer zonder foto's: inmiddels heb ik het schakelmechaniek bijna helemaal gereviseerd,alleen de pook moet nu nog en was ik benieuwd of dan de uitlaat eronderweg moet of niet? want het gaat nu alleen nog om de kogel onderaan de pook en die behuizing. |
Quote:
ah dus toch :mad: damns ik was helemaal blij alles vervangen te hebben en dacht: zo pookje kan thuis wel ff :screwy: want uiteraard had ik alles op mijn werk gedaan op een brug :thumbup: nou ja dan gaan we weer een zaterdagje knoeien :thumbup: en na mijn lange rit vandaag ook gemerkt dat de kachel niet super warm word :wow: en temp komt niet heel erg omhoog, dus vermoed thermostaat :redface: doen we die ook gelijk :thumbup: |
Hehe ik ga ook meer voor het technische dan voor mooie velgen enz..
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, heb hier een topic met een golf 1 voor men broer. Hij ziet er niet de uit, maar ik wil hem technisch in orde. Ik vind het sleutelen aan de wagen veel leuker dan naar een mooie wagen te kijken. :thumbup: |
ziet er goed uit, en volg deze op de voet, ben namelijk ook aan een 84er gti in het rood bezig.
|
Mooi Mischa dat je WEL doorgaat met je topic,ben ff tijdje offline geweest maar zie dat je alweer mooie vorderingen hebt gemaakt man. Blijft een gaaf ding en zo lekker maagdelijk origineel
Man ik ben precies zo met die instelling die jij ook hebt,heb ook veel meer met de technische kant alles op de rit te hebben dan overdreven veel geld steken in motors die er origineel ofzo niet in horen of velgen die 2 rooien kosten,je weet wat ik bedoel. het seizoen loopt nu op zn einde, maar zou je gti wel es willen zien volgend jaar bij een meeting ofzo keep up the good work |
All times are GMT +1. The time now is 20:08. |