![]() |
Hoest met je wielen Pul...? Heb je al wat gevonden...?
|
deze zijn het geworden,7.5x17et35....
![]() |
Netjes :thumbup:
|
Nette bak zo te zien, tja alleen gaat het jetta treffen niet meer door voor jou :tongue:
|
verschil ziet toch niemand man:D:D
een kont is een kont;) |
hahah, verschil valt minder op als die lager ligt :tongue:
Gelijk heb je konte bak is en blijft een konte bak :D |
inmiddels heeft de passat compleet rode achterlichten en is de rest van de verlichting wit(de zijknippers stonden in backorder).
pookhoes is een beetje versleten,heb een nieuwe lederen hoes besteld met rode stiksels. de 17ers gaan er voorlopig niet onder,de auto kocht ik op originele staaltjes met splinternieuwe winterbanden,dus heb besloten om die eerst maar op te rijden. ik zet er nog wel een setje gisteren aangeschafte 16" (oversized) wieldoppen op om het enigzins knap uit te laten zien:D wachten is nog op de schroefset,of liever gezegd op een kans om met zo weinig mogelijk moeite dat spul uit belgie hierheen te halen. |
Winterbanden in de zomer afrijden? Dat duurt je een maandje, veels te warm.
Maar wanneer zie je kans een nieuwe telefoon/camera aan te schaffen? Zo zonder foto's is het eigenlijk ook niet wat Gerben ;) |
Quote:
zijn mijn oude wieldoppen zag ik net hahahah :D |
god ja,hahaha...
niet eens bij nagedacht,al kwamen ze me wel retebekend voor:D |
![]() :D |
half volksforum gaat aankomen weekend naar belgie dus daar moet wat mee te doen zijn :D
|
ik niet helaas:mad:ben zo allemachtig druk...
sowieso worden de doppen weer zilver;) |
Quote:
voor de winter bedoel ik ook;) telefoon is opgestuurd,dus hoop um snel terug ter hebben anders maar een camera aanschaffen... |
Mja, dan zou ik de wachtperiode maar even uitzingen.
|
oversized doppen zilver gespoten en gemonteerd,heb ze op de ori wieldopjes gepopnageld....
ziet er wel slik uit moet ik zeggen,volgende week schroefset eronder batsen hoop ik:D |
sanders hok ligt al plat nou die van jou nog gerben!
|
tijd voor foto's :rolleyes:
|
eigenlijk wel he:D:D
|
foto's komen pas als dat ding eindelijk is gezakt is denk ik? :P
|
All times are GMT +1. The time now is 20:29. |