@ Vlammende: zou je mij aub een groot formaat van de panorama foto willen mailen naar jarno@vwpolo.nl ? Eens kijken of we die dan op de nieuwe website die eraan komt kunnen gebruiken, mits dit van je zou mogen uiteraard?
|
Quote:
Hehehe, volgende keer maar effe jong. :thumbup: |
foto's staan ook online op www.vw-speed.nl
hier alvast een klein voorproefje: en sorry voor deze :D :thumbup: :eek: |
Quote:
Zat dus toch nog wat alcohol in van zaterdagavond ;) |
Jongens, kom op, zag er al niet uit die dag vanwege die fu**ing kruidenbitters van Hugo :D , maar moet dit topic er dan ook nog mee verknoeid worden hehehe.
Nee voor mij eerst geen kruidenbittertjes meer, het broodje bal smaakte btw erg goed, maar ja dan heb je weer van die papperazi die je weer vast moeten leggen. :cool: |
Quote:
Je wilde niet betalen, tsja, dan heb ik weinig keus :D |
Bedankt voor de foto van de mijne (links):
Erik. |
ja andre je staat er weer VET op goed gedaan
|
Eindelijk me foto's geupload, samen met Egzon Berisha (Vlammende) hier op het forum had ik een duo shoot... Er zijn dus 2 photoshoots geupload naar mijn site!
Vlammende had hierboven al een preview gegeven, hier even een preview van mijn foto's: En meer @ www.vwculture.nl |
:redface: |
Het mooiste vind ik nog die wannabee US knippers in de achterbumper:D
|
Mooi meeting!.. veel dikke wagens. Jammer genoeg geen prijs mee naar huis genomen met mijn golf :( maar wel een Riwax emmer met inhoud ;) Dag was zeker geslaagd !
|
Dikke two-tone! :screwy:
|
Quote:
de nieuwe ''BATMOBIEL'' :confused: Edit:Wat een oerlelijke sorry ''apparte'' bora...............euh Jetta :tongue: :screwy: maar de kentekenplaat zegt al genoeg........ betere ''reclame'' kan NL power zich niet wensen,.....haha :D (toch :confused: ) |
jongens ook deze eigenaar heeft veel geld en aandacht aan z`n auto besteed al is het niet geheel mijn smaak..... ;)
|
Quote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan :D Maar bij de rest ook wel een beetje :rolleyes: |
beetje triest en respectloos om andermans auto af te gaan kraken.. :shake:
|
Quote:
Ik kraak de man zijn auto niet af , en er word alleen maar gezegt dat het niet de smaak is van de meeste mensen En wees eerlijk , de afwerking laat te wensen over ;) Als je zo iets doet , doe het dan goed . en niet half :thumbup: |
[QUOTE=Alberto]Ik kraak de man zijn auto niet af , en er word alleen maar gezegt dat het niet de smaak is van de meeste mensen
QUOTE] Waar staat dat dan?? altijd dezelfde zanikkers :rolleyes: Lekker makkelijk zo... |
Hier nog even een link naar het foto-album van onze Britse bezoeker namens Golf+ Magazine, staan een paar hele mooie shotjes tussen -> KLIK!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:21. |