![]() |
ik rij wel met sponze mee met de 2.
die zek wel op de parkeerplaats neer. :p |
Quote:
Jij houdt het wel warm jah... Minder leuk voor je broer(tegenover jou broertje :p ) :biggrin: ;) |
Misschien dat ik met de Jetta 1 kom en anders met de blauwe type 1 als die af is :D
|
Quote:
euhm....? ok :D weet nog niet zeker of we überhaupt heen gaan... praktisch alle 1tjes staan nog in diepe winterslaap bij ons... |
dan maak je ze maar wakker ;)
|
20 maart..het is nog maar 6 februari ..tiet zat... ;)
|
Quote:
volgende afslag is idd heel mooi industrie gebied met zeeen van ruimte |
Quote:
Van het weekend nog was ik nog even op het parkeerterrein van de Mcdonalds/Goudrenette.. Ik denk nog steeds dat dit een betere/grotere meetingplaats is! :cool: |
Quote:
Of organiseren jullie de meeting wat later in t jaar :tongue: :biggrin: Misschien gaan de jongens dan wel met hun daily drivers.... En komen we alleen maar ff kijken en niet showen :) We zien wel ;) Duurt nog ff |
we hebben deze meeting georganiseerd omdat er zo weinig georganiseerd wordt zo in`t begin van het jaar... ;)
|
Quote:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Gewoon kap neer en karren, ik zal er zijn!
|
Quote:
Split 52 en Beetlefreak zoals nu de planning is, en nemen mss ook nog wel een paar mee op sleeptouw :) |
Quote:
... Omdat de meesten dan op winterstalling staan ;) :D :D |
ik dacht al.... ;)
|
Quote:
ja kan zijn ,maar 20 maart is er een redelijk grote kans dat het mooi weer is.. kan natuurlijk een pak sneeuw liggen... :biggrin: |
Quote:
Dat is zo, maar kan me best voorstellen dat de meesten gewoon in winterstalling blijven ;) |
Ach gewoon een beetje hopen op mooi weer, en dan weet ik cker dat de opkomst best mee zal vallen.....er zijn er iid geval 3 heheh :tongue:
Flyer komt er aan is deze week hopelijk klaar! :) |
Quote:
Tuurlijk zal de opkomst hoog zijn! ;) |
Quote:
ga daar maar niet naartoe, denken ze gelijk dat er weer een straatrace is. |
All times are GMT +1. The time now is 08:30. |