![]() |
Heel vet Thijs! :cool:
Mag ook wel na al het werk wat we eraan hebben gehad :rolleyes: |
Quote:
Thanx:D maar nog niet helemaal;) Voor moet nog een klein spoorverbredertje, maar ben er nog niet uit welke dikte en achter misschien iets de kasten rollen om netjes op de band te vallen ;) Quote:
Haha jah krijg tieten zoveel werk was het :eek: Maar het resultaat mag er wel wezen vind ik :cool: Quote:
danke danke :giggle: |
Mooi Thijs :thumbup:
Rijd jij zondag mee naar Eurosunday? |
Quote:
heey nigel;) nee helaas kan ik niet want ouders van me vriendin zijn 25jaar getrouwd dus feestje.D ik ga wel maandag naar kotem maar weet niet of jij meegaat? |
Quote:
Dat is jammer, Eurosunday was zeer vet afgelopen jaar :rolleyes: Naar Kotem ga ik ook, dus dan zien we ons maandag wel.. |
Quote:
Kunnen we foto's maken met de 3 Corrie's naast elkaar! :cool: |
Dagelijks rijd ik fijn naar eindhoven in me corrado en nooit problemen.
Vandaag was het helaas anders:( Opeens begon de motor te bokken en pikte hij geen toeren meer op als ik dan vol gas intrapte. Na een hoop gezoek met de anwb, want de startmotor wilde ook niet meer dus alleen de accu opladen hielp helaas niet. Uiteindelijk hebben we de accu opgeladen en hebben we een +-kabel naar de + van de dynamo gelegd en hierdoor bleef de motor tenminste lopen en ben ik zodoende naar huis gereden. Thuis heb ik toen nog eens geprobeerd en met de + kabel van de accu naar de dynamo start de motor wel en doet de startmotor het wel. Echter als ik deze kabel los haal dan zegt de startmotor alleen klik en doet niks meer. Het is ook vreemd dat als je gewoon de + en - meet op de dynamo dan begint dit op 4 volt en zakt heel snel. Ook als ik de weerstand meet van de + van de dynamo naar de + van de accu dan krijg ik geen resultaat. De massa is wel goed. Zelf zat ik te denken aan een kabelbreuk, maar misschien hebben jullie hier een ander idee over? |
Quote:
als de motor draait, hoeveel volt meet je dan op de dynamo? als hij daar netjes zeg +- 13 volt geeft, kan het alleen nog maar een kabelbreuk zijn van je dynamo naar je accu. Meet je minder dan 13 volt, dan is waarschijnlijk de diode van je dynamo overleden, komt wel eens voor. of je hele dynamo is ene beetje moe ;) Waren de rest van de storingen / klachten weg na de noodreparatie van de anwb? dus :D meer gegevens aub ! |
Quote:
Ik wist dat ik nog iets gemeten had en vergeten was te type :screwy: maar de dynamo laad gewoon 14 volt dus die is nog dik in orde. Ik denk zelf ook dat het dan wel ergens een kabelbreuk zal zijn. Misschien dat vannacht een marter in de auto heeft gezeten en die kabel heeft doorgebeten en op de weg naar eindhoven de accu het langzaam begeven heeft. |
zow nog even wat geklust vandaag :D
het trillende hitteschildje is er gelukkig onderuit want wat een t*ringherrie was dat :eek: en nog een een stukje 50mm2 kabel moeten vinden want deze was doorgeschuurd omdat de anwb deze had losgehaald van de accu en niet even nergens netjes had vastgeplakt:S |
Foto gevonden van vandaag op Simplicity Meetin Day in Kotem(B)
![]() |
Mooie Corrado Thijs, de wagen stond er netjes bij in Kotem vandaag :thumbup:
|
Quote:
thanx thanx :thumbup: |
Nog een foto gevonden van mijn auto op de simplicity meeting van kotem :D
![]() |
zow dit weekend nog maar eens even de carterpanpakking vervangen want deze werd verdacht van een klein lek:D
en laatste een mooie kmstand:O 303030 |
zo vandaag ook een afspraak gemaakt voor 2 deukjes uit de deuren te laten halen die andere mensen me erin hadden geduwd :mad:
|
Ga jij hier ook nog heen met de corrado??? Lijkt een mooie opkomst te worden met corrado's
http://www.corrado-database.nl/foru...d=959&page=last Lokatie Frans op den Bult 11 juli aanvang 14.00 |
Quote:
ik weet nog niet of ik hierheen ga maar zal even overleggen met TCZL wat zijn plannen zijn :thumbup: |
Zow vandaag weer een aanwinst voor de auto gedaan :D
oftewel een complete corrado voor erbij gekocht om onderdelen vanaf te halen en deze om te zetten naar de mijne :cool: Het gaat om een compleet originele us corrado met alle opties erop en eraan en hiervan gaan de schermen en de voorbumper en het dashboard met kniebalken in of op mijn auto en de rest is for sale ;) en er is gisteren een begin gemaakt aan het opnieuw bekleden van het interieur en dit zal donkergrijs met lichtgrijs combi gaan worden :D |
Gaaf, ik ben benieuwd :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:22. |