Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf5 GTI TFSI candy white on airride and..... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69177)

PVPMK1 30-04-2010 21:29

Dat ziet er gelikt uit Henk, mooi wit top. :thumbup:
En met die 9j en 9,5j worden de kasten zeker dik gevuld.
17'' of 18'' staat gewoon super op een V met air. :cool:

Gr,
Patrick.

bekirvr6 03-05-2010 15:32

super dik!! :thumbup:

henkwassenaar 10-05-2010 22:53

Zo aankomnede vrijdag is het zover en mag ik eindelijk mijn velgen ophalen en ben benieuwd naar het resultaat.

En denk dat ik zelf toch persoonlijk de goede keus heb gemaakt met zwart hart ipv andere kleur vanwege de rest van de zwarte contrasten op de wagen....We weten het pas zekur als ze echt onder de Golf zitten.

Vandaag even contact met Bob van BSS gehad en had helaas slecht nieuws en had de 4stuks 5mm spacers voor RH/ARTEC niet.

Daardoor kunnen de velgen niet gemonteerd worden helaas.

Hopelijk lukt het hem deze week om alsnog iets te regelen....zo niet hoop ik dat iemand anders eventueel mij kan helpen hoe ik zo snel aan 4stuks 5mm spacers in 5x112 met opstaande naafrand kan komen......

Wie of Wie kan mij eventueel hier aan helpen.......?

breadfan83 10-05-2010 23:03

Heel mooi Henk!

Succes met de spacers! Ben benieuwd naar die wielen van je. :thumbup:

de Rooij 10-05-2010 23:59

Echt een mooi project!

Ben echt benieuwd als de V straks laaaag staat!

joostvw 11-05-2010 00:30

wanneer ging je nou precies naar BSS?
ik werk daar dicht in de buurt dus dan zie ik je misschien nog rijden.
ik werk van 9 tot 1 op de zaterdag.

henkwassenaar 11-05-2010 07:31

Quote:
Originally Posted by joostvw
wanneer ging je nou precies naar BSS?
ik werk daar dicht in de buurt dus dan zie ik je misschien nog rijden.
ik werk van 9 tot 1 op de zaterdag.

Aankomende zaterdagmorgen vertrekken we rond half8 a 8uur smorgens en zijn er dan rond 10h a half11...

Dus mocht je een witte mk5 zien en een oranje caddy erbij zien rijden zijn wij dat.... :thumbup:

joostvw 12-05-2010 02:46

en als ik een hele lage witte mk5 tegenkom, ben je op de terugweg ;)

joostvw 15-05-2010 13:01

Ik heb je niet meer zien rijden, was te hard aan het werken ;)
heb Bas van BSS nog wel even in de winkel gehad trouwens.

foto's???

henkwassenaar 15-05-2010 19:35

Quote:
Originally Posted by joostvw
Ik heb je niet meer zien rijden, was te hard aan het werken ;)
heb Bas van BSS nog wel even in de winkel gehad trouwens.

foto's???

Hey Harde werker....... :thumbup:

Volgende week zaterdag herkansing.....

henkwassenaar 15-05-2010 19:36

Zo gelukkig zijn de 4st 5mm spacers geregeld en komt alles goed met de velgen...

Gister was het de bedoeling dat ik de velgen op zou halen, maar helaas waren ze niet klaar.....bedoeling is om ze nu aankomende vrijdag op te halen en zaterdag mee te nemen om alsnog dan te gaan monteren bij Bob van BSS..

Vanmorgen vroeg vanuit het hoge noorden vertrokken met beide wagens richting Roosendaal...paar x tussenstop gemaakt ivm gevoelloosheid in mijn rechterbeen en stijve rug.

Tijdje bij Bob blijven hangen en zijn wagenpark bekeken......

Volgende week zaterdag dezelfde lange rit weer maken en de golf ophalen en ben super benieuwd naar het eindresultaat...

Gister ook nog bij BM-Onderdelenshop bij Marco een verhoogde kofferbakverhoging inclusief mat en kortere kunststof kofferbak plaat weten te bemachtigen voor de inbouw voor de airride, zodat alles netjes onder de bodem kan worden weggewerkt en niets te zien is.

Volgende week foto's van het gehele eindresultaat van de wagen.

marcelmk1 15-05-2010 19:54

goed bezig henk

ziet er goed uit, mooi die kofferbak verhoging, kun je aales netjes wegbouwen

henkwassenaar 19-05-2010 22:50

Zonet ff wat fotos van Oostenrijk bekeken en vind de zwarte 18" originele Detroit gti velgen ook best wel dik voor dagelijks ipv de zilveren 17" originele Detroit gti velgen waar ik momenteel zelf mee rijd.

Ik denk dat mijn eigen setje in de bingo gaat......deze zijn nieuwstaat met nieuwe sportcontact3 banden.

Vind de zilveren buitenrand wel dik op een zwarte velg en verbreekt net wat, en icm air vind ik het wel geslaagd.

Dus zal even op zoek of ik een nette set 18" kan vinden en anders laat ik een set zelf poedercoaten..

henkwassenaar 22-05-2010 22:30

Ongeloofelijk maar waar na meer dan 8 week te hebben gewacht op mijn velgen bij Cultwheels en beloofd te hebben dat vorige week vrijdag en nu afgelopen vrijdag de velgen klaar zouden zijn krijg ik te horen dat de randen niet meer te bestellen waren en op voorraad leverbaar zijn voor de 9,5j 2,75inch RH rvs buitenranden voor de achterzijde...

Dit kan dus enige weken nog duren voordat ze volgens hem misschien leverbaar zijn.......

Teleurgesteld en baal ervan dat ze niet klaar zijn...had zondag naar Euro Sunday in Belgie gewild en Vag treffen Leeuwarden en MIVW worden zelf niet eens haalbaar met de velgen.

Toch maar eens kijken of iemand anders deze 2stuks 2,75inch rvs buitenranden kan leveren, want de voorste 9,0j 2,25inch rvs randen waren wel op voorraad leverbaar.

Vanmorgen weer een lange reis richting Roosendaal gereden en daar stond de gti mooi plat op zijn buik op de grond.....glimlach was weer terug en Bob van BSS had weer keurig werk geleverd.

In de kofferbak is alles netjes onder de bodem weggewerkt en lijkt helemaal origineel.

Airride tellers in de middenconsole plat weggewerkt.. (foto zal nog volgen en ben vergeten te maken)...en ziet er ook netjes origineel uit.

Daarnaast had Bob voor mij nog 4stuks 5mm RH spacers geregeld voor de velgen....!

Nu dus alleen wachten op de velgen en dit weekend de cleane us gti grill monteren en klaar is kees.

Ooh ja en nog een nieuwe set dikke opgedrukte kentekenplaten gemonteerd.

Bij deze de fotos en de oprit is nu thuis gevuld.....

joostvw 22-05-2010 22:47

Heb je weer gemist Henk.
maar mooi resultaat zo te zien :thumbup:
van wat voor materiaal is die kofferbak verhoging eigenlijk gemaakt?

breadfan83 22-05-2010 22:49

Verdomme Henk, dat ziet er goed uit!
Jammer van de wielen, maar BSS heeft tenminste wel goede service verleend. :thumbup:

@Joost: die verhoging is normaal van flink compact piepschuim / tempex gemaakt.

joostvw 22-05-2010 23:07

dacht al zoiets ja, netjes hoor.

vdWal. 23-05-2010 10:36

staat netjes zo, kofferbak zo met die verhoging is ook super :thumbup:

De Pul 23-05-2010 10:41

nice:cool: wel kut dat je wielen nog niet klaar zijn...

Ron mk1 23-05-2010 11:26

Ziet er echt super uit zo, mooie 5.

All times are GMT +1. The time now is 16:53.