Quote:
|
heb ik toch m'n jetta weer te snel verkocht zie ik wel , had ik toch 2000 euro meer moeten vragen ........... :shake:
|
die van mij is er nog , zal er gelijk ff nieuwe prijs op zetten :D
want heb gister het logo zwart gemaakt , lijkt me wel 750,- euro extra waard :giggle: |
Quote:
Vind ik ook , ik dacht al dat ik leuke handel had gedaan ,door de vraagprijs voor de auto te krijgen ,maar toch weer (veel) te weinig ervoor gevraagd dus .......(en ik had de logo's ook al zwart :tongue: ) |
Nou, als dat te weinig was dan was je 'm wel eerder kwijt geweest denk ik ..
|
Quote:
en dat bovenop de 2 rugge die er al bij de vorige prijs opgeteld waren, ongekend |
Heeft de huidige eigenaar 'm voor 5 rooitjes kunnen kopen dan?
Dat klinkt mij dan helemaal niet verkeerd in de oren moet ik zeggen. |
misha, 4950 oid was de laatste vrpr die ik me herinner
|
Gelukkig zijn hier toch geen serieuse kopers dus geloof maar lekker in jullie eigen sprookjes.
Die prijs was zonder de wielen,schroefset en de audio. En de dingen die ik er aan verandert en verbeterd heb kosten zeker niks? Volgens mij staat er in de tekst ook dat er een gereviseerde Digifiz in zit want degene die er in zat was onrepareerbaar kapot ik heb hem hier thuis nog liggen. Weet je wat ik ook wel leuk vind dat de vorige eigenaar er in het begin ook iets van €8000 voor vraagde maar daar heb ik niemand over gehoord. En wat zal de aanschafprijs vd Caddy geweest zijn die hij nu te koop aanbied? |
Quote:
Probeer het hier eens mischien loopt Hans of Grietje daar nog rond ;) Vind jou reacties op jou eigen auto wel negatief Vertel gewoon waar het geld zit , wat je er aan gedaan hebt . maak hier of daar een topic Want de auto is prachtig om te zien , niks mis mee ! Maar blijft machtig veel geld , (lees goed , ik zeg niet dat hij het niet waard is ) waar je ook een prachtige Golf 4 voor koopt |
Quote:
Negatief wordt je hier vanzelf wel als je een auto te koop zet, wat een drukte overal over.! Ik denk dat je hier over een zeer unieke auto praat, en dat je er een 2de niet voor 8000 euro neerzet. En een vraagprijs is een vraagprijs bieden staat vrij! En wat als iemand er wat aan overhoud, dat is de handel! Het is aan de koper om een prijs af te maken, en kopers zitten hier geloof ik niet. kijken kijken zeiken en niet kopen. |
Quote:
klopt is hier een Forum , geen marktplaats :thumbup: maar ik zeg niet dat hij 8000,- niet waard is zal zeker zo zijn , geen twijfel maar echt positief vind ik jullie niet over komen sorry voor mijn mening op dit forum :thumbup: |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Ik zat in de 'toen gelden prijzenhoogte 'wel goed met m'n prijs voor de jetta . Maar ik vind 8000 wel aan de dikke kant voor een jetta ,ongeacht wat voor motor en wielen er ook onder zitten ......maar hij zal t vast waard zijn ! Ik blijf het iig een hele dikke bak vinden :thumbup: |
Quote:
Ik heb niet de hele dag de tijd om op een Forum te zitten dus ook niet om een topic te starten over mijn auto's. Ik weet niet wat je negatief vind aan mijn reacties maar ik kan jou verzekeren dat het een super dikke auto is. Een MK4 heb je ook voor dit geld maar is die ook net zo uniek als deze auto? |
Quote:
Je vind wel tijd om hier op te posten :D en een topic is zo gemaakt , en werkt prima op de verkoop ;) Maar net wat jettaracing zegt : blijft bakken met geld , en blijft een (leuke dikke ) jetta ;) En als ik zo veel geld voor een auto over had kwam er echt wat leuks deze bijvoorbeeld ;) dat is echt uniek |
Quote:
Wat doe jij hier dan nog :rolleyes: Mijn god wat kennen andere mensen zielig doen als iemand geld probeert te verdienen :shake: en dan persee moeten zeggen waar het geld inzit. F you :rolleyes: ik mag hopen dat pascal hem verkoopt voor een dikke vette prijs :thumbup: |
Quote:
ik hoop dat ook voor hem , zeker weten , tuurlijk niks mis mee geld verdienen :thumbup: maar nogmaals het is een forum hier , waar je het niet altijd eens mag zijn met iedereen :thumbup: en vragen mag stellen naar mijn idee en ehhh F you ? ik hou het toch ook netjes ;) |
daarom staat er toch F you :confused:
er had ook wat anders kennen staan ;) en trouwens netjes? dus jij vind mensen kleineren met het VWforum netjes :tongue: |
Quote:
is maar net wat je wil lezen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:20. |