ben benieuwd of ie alweer loopt?!
|
zit nog te wachten op de cilinderkop dus als die binnen is zal het niet lang duren:D
|
nou feest is begonnen de cilinderkop is binnen
vant weekend waarschijnlijk lekker er aan werken dus dan moet de motor wel draaiend geweest zijn updates met foto's volgen nog |
zo afgelopen vrijdag en zaterdag me zelf even druk bezig gehouden met de golf
hier een aantal foto's eerst de cilinderkop kop vast toen de nokasjes oude en de nieuwe injectoren aanzuig kant helaas ligt me camera nog in de auto want deze foto's waren van vrijdag zaterdag was ik klaar motor gestart en liep als een zonnetje nou nog kleine dingetjes zoals kleine lekage spruitstuk/turbo thermostaat (helemaal vergeten nieuwe in tedoen :D ) en andere dingetjes wellicht ga ik vana weer verder |
Ziet er super uit zo!
|
Goed bezig Nick, vd zomer nog ff stukje knallen hé :)
Gr Pim |
ziet er goed uit man!
|
pim doen we
heb net de eerste testrit gemaakt en wauw wat een geluid. heb niet echt op druk gereden maar toen ik de snelweg opging gaf ik lichtgas en was duidelijk veel power te voelen. nadeel is wel op de snelweg kan je niet constant rijden door de dv waarna de motor teveel benzine krijgt. maar er wordt aan gewerkt foto's zal ik morgen erop zetten van het eindresultaat |
ziet er weer goed uit!
|
zo is het geworden alleen dan met filter erop :)
|
:cool:
heb je die siliconen slangen gewoon gespoten? |
de blauwe slangen zijn normale kleur zoals gekocht
de zwarte buizen zijn van staal en zelfbouw |
okay,het lijkt bij mij nl. zo dat je luchtfilterslang blauw is vanbinnen en je icaansluiting rood...zal wel aan mij liggen.
|
Quote:
Is ook zo. Maar het is wel vaker zo dat de binnenkant van silicoon is, en de buitenkant van rubber of ander oliebestendig kunststof. |
de pul het ligt niet aan jou ;)
binnenkant is ook blauw alleen de buitenste laag is zwart |
zo weer even een update.
kenteken even op geschoven aan de voorzijde nog een foto'tje van het kontje en binnen even isolatie rollen om het rolkooi heen gedaan. ook meteen beetje cockpit spray over het dashboard en de revo stikkers verwijderd. heb een afspraak met jd staan op 18 mei :D dus dan gaan we kijken wat het golfje doet en nog een van blikje op de weg ;) waardie zich erg vermaak enige wat ik nu nog moet doen is weerstandjes solderen voor geen foutmeldingen en de zomerwielen erop jammer dat de glf nog niet doorgetrokken kan worden want heb soms best de neiging, heb de auto 1 keer even een 3 seconden volgas gegeven toen piekte de turbo 1.9 bar en liep daarna terug naar? dit was voor mij om tekijken of er geen slangen afklappen op druk |
super foto die laatste :thumbup: gave golf1
|
Hé Nick, ziet er goed uit zeg! Nog geen foto's met de BBSen?
Ben benieuwd wat hy by JD doet, Gr Pim |
Ziet er lekker uit, ligt ook erg lekker op de weg! :thumbup:
Waarom mocht je ook alweer nog niet volgas rijden? |
eelco
auto moet nog afgesteld worden pim de bbs'en heb ik er toevallig net ondergezet alleen staat de auto nog een beetje op tractor stand bedankt voor de reacties |
All times are GMT +1. The time now is 10:06. |