Quote:
je komt zekr niet vaak in roffa en omstreken? :D |
Quote:
neuh,niet echt.... ook beroerd daar? |
Quote:
He Sander ze is netjes geworden Wat vraag je voor die ori lip Als ik het had geweten dat je het zou veranderen had ik hem hier gelaten :D De vrouw rijd nu in die grijze en daar mis ik een deel van |
Quote:
ja nogal, vrouwtje durft al niet eens meer mee te rijden omdat zo schrikt als ik weer eens wat raak :rolleyes: He Sander ze is netjes geworden Wat vraag je voor die ori lip Als ik het had geweten dat je het zou veranderen had ik hem hier gelaten De vrouw rijd nu in die grijze en daar mis ik een deel van zeg maar wat je ervoor wilt geven, via pb |
hopelijk vh weekend weer wat updates, vr6 lip moet eronder en er volgt nog een opvallende verandering :D , tevens heb ik een raid hp sportstuur gekocht
|
ben benieuwd,ga je um rollen?:D
|
Quote:
nee, wel een goed idee trouwens :thumbup: |
Quote:
Maakt HP ook al sturen? Ik dacht alleen printers e.d. :rolleyes: |
Quote:
goed lezen gijs :D |
helaas net me vr6 lip alweer gesloopt dus dit is de enigste foto met, zal nu de oude weer monteren |
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op Sander...
|
Quote:
want? |
Ik weet niet of je het opgemerkt hebt maar je logo en je wieldoppen hebben een beetje een rare kleur.
:D |
Je moet wel doen wat de meute vet vind Sander... anders tel je niet mee! ;)
|
Quote:
och , het trekt in ieder geval de aandacht :D Alleen wel respectvol blijven en het VW logo in z'n waarde laten. Doe hem dan zwart :) |
Quote:
ja ik vind de kleur ook wat tegenvallen, ga weer wat anders proberen Quote:
ik doe gewoon me eigen ding misha, dat doe jij toch ook. een hoop mensen zullen het niet mooi vinden maar ik wel en ik heb al zat leuke reacties gehad want opvallen doe je wel :D Quote:
hij was allang niet chroom meer door de tand des tijds, maar het valt wel op |
niks meer aan doen sander,ik vind het helemaal te wreed:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
|
Kleuren combi mistaat echt niet :tongue: :D :thumbup:
|
Wieldoppen kunnen ergens nog wel, maar dat logo vind ik echt geen porum :D
|
Wieldoppen vind ik sowieso nooit wat, dus als zoiets ermee gedaan wordt vind ik het geweldig.
Logo weet ik zo nog niet, maar het is in ieder geval weer eens wat anders dan iedereen doet. Ziet er GOOOOD uit Sander, nou de rest van de auto nog in kleur zetten! :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |