Quote:
Ja deze stonden inderdaad op marktplaats, mooie hella's in kleur gespoten :thumbup: Na bezorging heb ik ze nog even netjes gepolijst (zaten nogal wat krassen op) en nu glimmen ze weer als een tiet. ;) Donderdag ga ik de auto nog maar een stukje verlagen :cool: |
word wel steeds mooier ,maar die uitlaat :shake:
gr |
Goed bezig man!
|
Hoi Stephanie,je hebt een hele mooie 2
Ik heb je vluchtig op een meeting gezien ik was daar met Haidy (je collega)en met mijn zoontje Ik las dat je hem nog lager wilt aan de achterzijde,ik heb nog een Bilstein schroefset liggen als je hem een keer wilt zien moet je het maar ff aan haar doorgeven dan haal ik hem uit de kast Groetjes Michel |
Quote:
Hoi Michel, Bedankt voor je reactie. We komen elkaar vast nog wel een keer tegen. De auto is inmiddels achter ook een eind gezakt nu de voorkant nog een stukje heb nog voldoende draad over dus een ander setje zal niet nodig zijn, toch bedankt. Mike is bezig met het schuren en polijsten van de estoril velgen. Eén velg was gisteren al bijna klaar, nu nog andere bandjes :D groetjes, Stephanie |
Slaglood er ook even afhalen. En vervangen door plaklood aan de binnen kant.
Ziet er verder goed uit. |
Quote:
Thanks, nog 2 proberen vandaag te doen. Zal inderdaad de loodjes nog even moeten verwijderen ;) |
Loodjes eraf gehaald, zat plekje roest onder kon ik weer schuren :(
Maar goed 3 stuks gedaan 1 to-go zal van het weekend worden waarschijnlijk. Nog plaatjes van het schuren en eindresultaat van vandaag : links geschuurd, rechts al gepolijst weer 2 gedaan. Moet alleen nog steeds een blikje Unipol scoren :D |
ZO HÉ; MOOI!!! kan je de mijne ook 'ff' doen?
|
Mooi hoor!Ik heb ook nog een setje onder m'n F&I :D
|
Quote:
Daarom zei ik dus ook dat je ze er af moest halen ;) |
netjes mike:thumbup:
wat voor banden knup je erom dan?heb net voor de audi 4 185/45-15 nankangs besteld,€185,60:D |
Quote:
Zat zelf te denken aan iets in de trend van 175/ of 165/50 Zag op tyrestretch Potenza banden 165/50 staat opzich wel netjes, iets van 50 euro pst. Zal dan wel een beetje getrokken staan of is voor dagelijks gebruik misschien 185 wat beter? Welke het precies gaan worden ben ik nog niet uit, nog even wat onderzoek doen. Suggesties en ervaringen zijn welkom, velg is 6,5j.. |
Ik zou gewoon 185/45 nemen. Naar mijn mening moet je op smalle velgen niet nog smallere banden leggen. Dan ga je naar mijn mening voor de skelter-look en dat vind ik geen gezicht.. Maar dat is mijn mening.
Velgen zijn trouwens wel heel mooi geworden! |
op 6,5inch brede velgen is 165/50 misschien weer te smal. Voor een Polo oid kan dat nog wel, maar bij een golfje zou ik eerder voor 175/50 of 185/45 gaan idd.
|
Quote:
thanks, mn vingers ook :rolleyes: Quote:
Oké duidelijk, bedankt denk dat ik maar voor 185/45 ga dan :D Nu had ik via unipol.be formulier etc ingevuld, had gelezen dat je dan gebeld werd dit is nog niet gebeurd maar heb m'n blik wel nodig. Iemand nog een adresje? :) |
Goed bezig, mooie velgen worden het :thumbup:
Voor unipol check http://www.noortproducts.nl/contents/nl/d68.html |
Quote:
Danku . het is gelukt..kunnen weer poetsen :thumbup: Nu nog de bandjes die komen eind van deze maand :( Aangezien ik toch al aan het shoppen was voor een paar mensen hier.. Gelijk even mn estorils geprobeerd ;) Binnenkort even echte pics maken :D |
netjes mike,ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien:thumbup:
|
Gaat mooi staan! Je moet trouwens je lijsten (vooral je achterbumper) nog maar eens goed poetsen, zodat ze weer mooi zwart worden.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |