Kijk, je kunt het wel! Wielen staan een stuk beter in het wit ;)
|
Kan ik het wel? Volgens mij heb ik de afgelopen 8 auto's al bewezen dat ik het wel kan :D
Bedankt voor je reactie :) |
Sooohhwwww :eek:
10 punten! Geweldig, witte teledails. Mooie foto's ook, goed bezig :thumbup: |
De witte harten staan enorm vet Misha :thumbup:
|
Zo'n witte Jetta is echt gaaf, die teledials zijn er ook beter uitgekomen als ik dacht supergaaf
|
Jetta ziet er netjes uit en de witte velgen staan hem zeer goed :thumbup:
|
Staat zeer vet die witte wielen zo.
Wat ik alleen had gedaan denk ik is het logo in kleur en zwarte kapjes over de bouten heen. Hoe breed zijn jou adapters eigenlijk? Wielen zijn 7J of niet? |
Quote:
Logo wilde ik eigenlijk zwart, die verzonken stukjes.. maar toen ik het logo bekeek dacht ik .. wat een monnikenwerk, dus dat heb ik maar achterwege gelaten :D Die kapjes zou opzich mooi zijn maar om die dingen eraf te krijgen als ze los moeten is een ander verhaal, de bouten zitten helemaal verzonken dus denk dat het lastig is om ze eraf te halen zonder beschadigingen. Wielen zijn 7j inderdaad en de adapters zijn 25mm voor en 30mm achter :) Bedankt allemaal :thumbup: |
Quote:
Die zal er ook wel op blijven staan, want eraf komen zal niet zonder slag of stoot gaan :D ;) Leuke auto Misha, alweer :D |
dikke jetta geworden , de wielen zijn een geweldige combinatie.
|
Thanks heren :)
|
Muziek zit er trouwens weer in.. klinkt weer goed :cool:
Morgen even de linkse velg vooraan eraf en even langs Profile, staat na een nachtje weer lekker slap, dus even laten sealen. |
Quote:
1 van de mooiste jetta's die ik heb gezien :cool: Die wielen in het wit maken de auto echt af.. Grt. Nuël. |
Thanks Nuël.. vind ik een groot compliment, en dat allemaal uit het mooie Brabant :cool:
|
Ik vind hem ook echt super gaaf zo!
|
goede keus met die velgen Misha. Totaalplaatje matched goed met mijn verwachtingen, erg mooi!
|
Nu de achterbumper nog even rechthangen.
|
Quote:
:D :thumbup: |
Dat gaat vandaag of morgen gebeuren.. bedankt voor de opbeurende woorden ;)
|
Nice, dat ziet er toch wel erg strak uit!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:55. |