Thanks Domi en Ruurd
@Ruurd, zal het geld nog even naar je overmaken. Was het al weer vergeten. Shame on me. |
De volgende wensen die ik nu dus eigenlijk nog heb zijn:
Wat deukjes te laten restylen, en een ander interieur. Ik twijfel eigenlijk nog qua interieur tussen: Zwart leren recaro zwart leer gewoon Edition blue leer Of edition blue stoffen recaro. Hier heb ik geen haast mee, maar wil het wel voor komend seizoen hebben. Nu zit er zo`n standaard grijs gti g60 interieur in , en dat gaat denk ik heel erg afsteken met de buitenkant straks. Tevens wil ik aan de buitenkan de mistlampen in het geel hebben en gele koplampen. Spiegels wil ik ook nog in de kleur van de auto, op mijn werk heb ik nog een setje gespoten spiegels liggen dus misschien dat dat er wel snel op komt. En een setje sighlachrome ramen zou ook niet misstaan denk ik. Maar goed, eerst het motorische gedeelte nog even afbouwen ( front erin) en dan maar verder met leukere dingen. ;) Zit voor de verandering weer eens ziek thuis en verveel me echt zo , en baal er gewoon van dat ik mijn auto niet kan afmaken. :shake: Ben wel blij dat de verkoper van de velgen ze kwam brengen , wat een service... :thumbup: |
heb nog een erg mooi recaro setje te staan ron. :thumbup:
is goed je maakt het geld maar even over komt goed. ;) |
Ik weet het ruurd, maar ik heb nu wel even genoeg geld uitgegeven.
5-12 is ook weer snel daar, en met 2 kinderen kost dat ook al genoeg. Schrok van de prijzen wat ze voor speelgoed vragen. Even 2 grote kadootjes voor ze gekocht 225 euro, en dan moet ik nog een zak vol spul kopen. Nee, dit jaar word het niet veel bijzonders meer wat ik ga kopen voor de auto. :) |
Vandaag maar eens een foto shootje gemaakt met een vriend van mij.
Vanmorgen de wielen eronder gezet en even schoongemaakt. :thumbup: |
Ziet er goed uit Ron, mooie mk2 !!
|
Thanks, nu alleen die trekhaak ernog af en de eindpijpjes polijsten van de uitlaat.
Of andere eindtips erop lassen. Vind het zo vanachteren niks. |
Heel mooi en heel snel gedaan. Beter dan een jaar bezig zijn om een blok om te bouwen ;)
|
mooie wagen goed gedaan! :thumbup:
|
Wow! Echt helemaal super!
|
Quote:
Geen dank kerel blij je van dienst te kunnen zijn zo hoort het toch he elkaar helpen :thumbup: En ziet er allemaal zeer goed uit :thumbup: |
super bak hoor.
|
heel snel gedaan,golf ziet er erg netjes uit:thumbup:
zou alleen wel dat racegaas en de trekhaak erafhalen,kost ook niks;) |
Trekhaak had ik idd al gemeld om te verwijderen, maar dat gaas moet ook nog.
Agh, zo blijft er nog wel meer te wensen over. Als ik echt zou wensen dan word het gewoon weer een andere auto erbij. bergrenner maken, je ziet ze steeds meer en word steeds leuker. |
oeps,overheen gelezen....:redface:
|
Geen probleem, heb ik ook wel eens last van..;)
Achterbumper in kleur zonder trekhaak gat heb ik al net zolang als de auto. Het is gewoon de zin maken om hem te verwijderen en de bumper te vervangen. Vind een motor inbouw naar vr6 veel makkelijker...;) |
Sjee, wat een gaaf ding!
|
En nu alweer te koop !
jammer Ron, Super dikke Mk2 !!! |
Erg gaaf apparaat :thumbup:
|
|
All times are GMT +1. The time now is 09:09. |