Ik geloof dat ik eindelijk de beslissende reden zie waarom ik die blokken ook moet hebben :wink:
|
haha idd die blokken zijn kut,maar die snoepies,daar doe je het voor:lmao:
|
heb vanavond de verlagingsveren+wellemsblokjes gemonteerd,na even gekloot te hebben met ijzeren pijpen e.d. een andere constructie bedacht en warempel in 5 minuten allebei de blokjes vast eronder....
verlaging zou trouwens 50/40 zijn,maar it seems to me dat het eerder 70/60 of iets in die richting is,de ori wielen zitten iets in de wielkas achter en hij hangt voorover. niet dat ik er ontevreden over ben,hoe lager hoe beter vanzelf.... ziet er echt gaaf uit,jammer genoeg geen pics geschoten.... donderdag word ie als het goed is strakgezet,dan kan ik beginnen met rollen..... |
Wooeeeheeee! The wife rides low, hoeft ze de boodschappen niet zo te tillen ....
|
Quote:
is een goeie,als ze begint te klagen zeg ik dat :thumbup: |
:d
|
Ben benieuwd !!!
|
Klinkt goed allemaal, de Pul!
Ik ben vooral benieuwd hoe de MK3 lip eruitziet op het totaal plaatje. Die foto van de bumper alleen met de MK3 lip ziet er al veelbelovend uit! |
helaas nog niet strak,morgenavond gaat dit pas gebeuren...
wel wat onderdelen binnengekregen,ghoppie heeft via z'n werk een voorruitrubbertje geregeld en een handvol logo's bij het pakketje ingedaan die nog goed van pas gaan komen.... nogmaals bedankt,arjan:thumbup: |
Geen dank hoor ;)
|
kopt ie weer ;)
:postpics: wilk die lage plo met golf 3 lip wel eens zien. volgens mij best geinig :D ook hier weer leuk bezig groet frank |
heb geen tijd om die foto's te uploaden en zo spannend is het nog niet...
meeste is gelast,alleen onder de voorruit nog een gaatje. staat op dit moment in een waas van schuurstof als het goed is,heb um vanmiddag weggebracht.... |
rijd je meissie nou nog niet in de rondte met de polo ? :D
gr. Martijn |
nee,het rijbewijs is er ook nog niet dus...;)
|
is ze nog zo jong? ;)
|
Quote:
weet niet of je 13 jong vind? :cool: nee,ik ben bang dat ze het stiekem wel best vind zo :( ze is wel bezig(eindelijk) maar het schiet nog niet echt op. |
haha 13 vind ik jong ja, maar ja boven de elf............
als ze het wel best vind zo, moet je het haar duidelijk maken dat het echt wel handig is. bijvoorbeeld door haar niet meer weg te brengen enzo ? |
don't worry,i know how to handle women....;)
|
auto is weer superstrak:cool: gelijk achterwisser en gaatjes voor steenslagkapjes dichtgelast en strakgemaakt. nou alleen nog even een nieuw randje bij de voorruit lassen(wat in het rubber valt) dan ga ik schuren en rolleren:D:D:D |
spatborden waren al gedaan trouwens,antennegat dichtgelast omdat ie daar roestte en wat kleine deukjes strakgemaakt.....
heb ik helaas geen pics van,andere kant van de auto ook niet,ik kon er niet tussendoor:redface: |
All times are GMT +1. The time now is 23:04. |