Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Me Nieuwe Golf I 1983 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5866)

hajee 15-12-2004 17:17

mooie wielen, maar niet onder een golf 1.
vind ze te groot onder een golf 1, persoonlijk.
óf je moet hem ontzettend naar beneden gooien.

Jasper Ovaal 15-12-2004 18:08

Quote:
Originally Posted by hajee
mooie wielen, maar niet onder een golf 1.
vind ze te groot onder een golf 1, persoonlijk.
óf je moet hem ontzettend naar beneden gooien.

het is gewoon ff wennen :wink:

hij gaat waarschijnlijk lager dankzij tommy, en als de vlammen erop zitten is ie op en top,,

@ leon, hoe ben jij in me familie album gekomen, dat is neef hans :p

hier een idee van de vlammen op me board hoe ze ook op me golf komen. :cool:

Tommy 15-12-2004 18:11

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
oke tommy, lijkt me prima, moet dan helmaal goedkomen denk ik, moet alleen ff kijken hoe we ze uit het noorden hier krijgen, jij een oplossing??? :) en die prijs moet denk ik ook wel goed komen,,,, alvast bedankt

Zal eens kijken hoe ver ik ze gooien kan.... ;) :biggrin:

volksaddiction 15-12-2004 18:14

Quote:
@ leon, hoe ben jij in me familie album gekomen, dat is neef hans

whahahaha :D :D

Jasper Ovaal 15-12-2004 19:14

Quote:
Originally Posted by Tommy
Zal eens kijken hoe ver ik ze gooien kan.... ;) :biggrin:

Ik kan heel goed vangen, dus aan mij zal het niet liggen :tongue:

ik ga a.s. zondag naar groningen, als we nou een beetje op tijd daar klaar zijn, kunnen we wel gelijk ff langs heereveen, stuur anders ff een PM met je tel nr en adres, dan moet het dnek ik wel goed komen,

oke spreek je,

hajee 15-12-2004 20:38

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
het is gewoon ff wennen :wink:

hij gaat waarschijnlijk lager dankzij tommy, en als de vlammen erop zitten is ie op en top,,

hier een idee van de vlammen op me board hoe ze ook op me golf komen. :cool:

ok lager en vlammen is cool!
;)

Mister Cool 16-12-2004 11:09

Tsjee ik moest even heel wat lezen, hele topic pas voor 't eerst gelezen nu. Maar leuk dat je het apparaat natuurlijk wel zo superfout mogelijk wilt maken, ook veel goeie ideeën er tussen trouwens... Maar ik vind die porschevelgen veel te mooi voor onder een echt foute auto :confused: . Trouwens, is zo'n zwart ding over het achterraam al genoemd? Van die kunstof lamellen ofzo. Ook heel fijn zoiets...

Mister Cool 16-12-2004 11:10

Ow en wat ik me trouwens nog bedacht... Je hebt ook wel van die gekrulde antennetjes, van die kleine zwarte. Een zoot van die dingen op je auto zijn ook erg fout :biggrin:

Jasper Ovaal 16-12-2004 16:12

die porsche velgen leent ie alleen maar ff voor een jaartje ofzo :cool:

en het staat beter als die standaard velgjes,m en het zwaarder stuurder valt ook reuze mee,, komt goed, misschien dit weekend ff langs tommy, voor de verlagingsveren :p

Tommy 16-12-2004 19:29

Quote:
Originally Posted by Tommy
hahaha, jah idd!

ps. heb binnekort een setje dempers en 40 mm veren over... staat weet ik niet, voorste veerpoten liggen in de kofferbak, achterst zitten er momenteel onder. schroefsetje is onderweg.

als je interesse hebt... hoeft niet veel te kosten. Dus als je het gebruiken kunt, dan zullen we maar geen probleem van de prijs maken dacht ik zo.... :D

ff geduld nog.

Big_Mac_Mark 18-12-2004 14:15

Je moet eigenlijk een tankdop-sticker (van autostyle/Tepper) erop maken! das extreem fout...

Tommy 15-03-2005 20:17

sodemieters... ik schaam me eigenlijk al een betje.... maareh... heb dan eindelijk alle 4 veren bij elkaar kunnen vinden... :o :o

Had eerst 3 apart liggen, en 1 kon ik niet van een demper krijgen zonder slag/luchtsleutel.... Had ik hem er eindelijk eens afgehaald...(heb thuis niet zown ding... :mad: ) Was ik de 3 die ik apart had gelegd kwijt.... :rolleyes: :eek:

Maar heb dan vanavond, na een ingeving :p, eindelijk alle 4 compleet bij elkaar.... En heb ze net even een beetje gepoetst...(weinig succes :D )

Ze gaan donderdag op reis(morgen werken, donderdag vrij) En dan zijn ze er vrijdag wel dacht ik zo... :D

Tommy 15-03-2005 20:19

heb je nog interesse eigenlijk..? haha... :redface:

baseknot 15-03-2005 20:47

wat ook wel fout is is zon gebroken antenne die dan weer aan mekaar geplakt is met duck tape.
maar deze ride gaat echt pimping fout worden .
succes met het projectje:D:D:D:D

bvdkruijt 16-03-2005 18:31

Die auto heb ik op marktplaats zien staan :) leuk ding hoor!

Jasper Ovaal 21-03-2005 10:41

Quote:
Originally Posted by bvdkruijt
Die auto heb ik op marktplaats zien staan :) leuk ding hoor!

apart, volgens mij heeft ie niet op Mp gestaan. geeft niks.. :rolleyes:

maar ja, gister ff ermeem bezig geweest, veren zijn ontvangen Thom. gaan er van de week onder.

Gister ff met de roller bezig geweest. hier het resultaat. als het meezit volgende week de vlammen eronder.

eerst mooi maken

Zo en we kunnen beginnen.

ja als je die nacht 2 uur hebt geslapen, dan wil je er wel is naast schieten. met een mesje straks zo weer weg te halen hoor :rolleyes:

en alweer klaar. kan ook bijna het dakrek ernog op. maar eerst het dak nog zwart wit geblokt maken.

zo. klaar voor de vlammen. dan is hij klaar voor de laatste watergekoelde ACN.

meer foto's weer op me site \/

Richard 21-03-2005 11:12

Quote:
Originally Posted by VWrijder
... of een vette "I brake for Hobbits" bumper sticker :cool:

echt mooie teksten op die pagina

Melvin 21-03-2005 11:24

cool... alleen hij is niet echt mat he :S...

maar wel geinig ;)

Jasper Ovaal 21-03-2005 11:33

Quote:
Originally Posted by MellyVille
cool... alleen hij is niet echt mat he :S...

maar wel geinig ;)

wel mat alleen op de foto nog niet helemaal opgedroogd :tongue:

Jasper Ovaal 21-03-2005 17:08

oja, iemand nog tips voor een zwart wit geblokt dak? bedankt.

idee nu is van groot plakplastic allemaal vakken te snijden van 15 x 15 en die om en om op te plakken, dan wit verven en klaar.? zo juist of zijn er makkelijker manieren?

All times are GMT +1. The time now is 13:09.