Het was echt een geslaagde dag vandaag
heb er van genoten met het lekkere weer en de gezellige sfeer op een uiterst geschikte locatie . complimenten aan de organisatie : team vw speed . |
Quote:
Och heden.... Zie dat.... |
omg arjan...
|
Tussen het feesten op de kermis door
toch nog ff naar Speed geweest en zéker geen spijt van gehad. Een super terein naar mijn mening met een 'gezellige' indeling... Catering was goed, show en shine met die 75 bekers was ook perfect!!! En was weer gezellig met de boys uit Hallum en Zwolle (en omstreken)! Volgend jaar sowieso weer!!! |
Op het laatste moment kon ik niet komen,maar aan de foto's te zien een zeer dikke meeting met dikke wagens.....
Heft er iemand ook foto's van die oranje caddy2.......kon geen duidelijke fotos vinden maar zag klein stukje met zilveren verbreed staal....!! Ben nl wel benieuwd wie dat was.... |
Hierbij de fotos van mijn kant
Was weer een geslaagde meeting Klik op de link voor de fotos Ga naar het fotoboek 164 fotos Groeten http://fotograafdiesta.come2me.nl/ |
Quote:
Erg mooie foto's van mijn wagen :thumbup: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YVCP8NNW.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PDEO3SMK.jpg |
super meeting wij waren met een paar man van vw team brabant zaterdag al geland bij de manege dus was zondag wel een zware dag maar echt super meeting doet me weer denken aan oude vw tijden in belgie hofstade
super werk vw speed op naar de volgende :thumbup: |
Mooie meeting
hier ook foto's van mij kant, niet alles is even scherp helaas :shake: En de oranje caddy :thumbup: Hier Meerdere Foto's Groeten Johan |
Thanx Johan... :thumbup:
|
@Johan-K: Bedankt dat je mijn Corrado nog hebt gefotografeerd! (Die binnen stond). Toch nog 1 gevonden tot nu toe :)
|
Voor die gene die een grote foto wenst ff melden dan upload ik die ook
@Richarddamstra, helaas niet echt super scherp jammer want de corrado zag er goed uit :thumbup: @henkwassenaar, Graag gedaan :D |
Zo ben net thuis de boot had wat vertraging :D
Super mooie dag gehad gister was weer even gezellig lekker bij gepraat hier en daar en genoten van al het moois de locatie de auto`s het eten en het mooie weer uiteraard. een dikke pluim voor de organisatie en op naar de volgende. |
Beter laat dan niet gisteren een TOP meeting super gezellig, perfecte locatie en mooi weer.
Weer ff lekker met een boel personen gesproken, en als slagroom op het ijsje heeft de Golf zijn eerste grote rit ook nog volgehouden. Dus al met al een super dag, bedankt mannen!!!! |
Quote:
mooie foto van mn kever :thumbup: |
Echt een mooie kever is dat zeg! Heb 'm nog even bekeken.
|
Afgelopen zondag in clubverband naar Hellendoorn geweest alwaar VW speed hun eerste midzomer show hadden.
Erg leuke locatie,goede opkomst van auto's,lekker eten en mooi weer maakten deze dag tot een succes. Volgend jaar zeker weer. Hieronder een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPg crew. |
Het was eventjes rijden, maar zeer zeker de moeite waard! Mooie auto's, Maar wat deden de Vectra en Starlet/Corolla bij de DB-Meeting!?!?
|
Die vectra is van 1 van die gasten die de DB-meting deden.
|
poehpoeh,wat een giga dikke auto's allemaal....
weer wat gemist:mad: |
All times are GMT +1. The time now is 05:35. |