Quote:
Hmmm zou wel mooi in mijn cabby staan. |
Dank je Marco maar dat gaat helemaal goed komen met de rims:D ze liggen nou bij Stefan 'puc polish' Leer elke dag weer bij over mn Jetta, maar heeft die 'bever' kleur ook een kleur nummer? Zou graag de dashbord klepje in de zelfde kleur hebben dan he:D
Wel mooi dat er nog een US jetta rijd bij Pon konden ze me niet vertellen hoeveel hier van in Nl waren dat is iets waar ik wel benieuwd naar ben :redface: |
Quote:
Ik heb laatst en hoop kunstof delen nieuw besteld bij de dealer. Er bestaan idd 2 kleuren creme waarvan er 1 de kleur bever is. Bij mijn bestelling vroeg de dealer naar welke kleur het moest worden. Bever of ..... Gewoon even langs de dealer en even goed opletten dan moet het goedkomen. Succes ermee :thumbup: |
kijk daar heb ik wat aan:D bedankt voor de info Marco. Nou maar hopen dat de dealer net zo fijn mee werkt :rolleyes:
|
Mooie US jetta heb je! :thumbup:
Bij mij in de buurt rijd er ook eentje rond. Is van een oudere meneer die volgens mij niet eens weet in wat voor collectorsitem hij rijdt. :D |
Dank je skinny:D
Is dat toevallig een diesel bij jou in de buurt? 1 ding is zeker dr zullen dr niet veel zijn hier, meneer PON kon me niet vertellen hoeveel dr van in NL waren:D |
Nog gelukt bij de dealer ?
|
Heb het nog niet na gevraagd. Hebben net tijd even tijd om rustig pauze te nemen pfff. zal gelijk in het nieuwe jaar bellen:D
|
Hé Boyke! Doe nog eens wat foto's; bijv. mèt de nòg 'donkerdere' :D koplampen en Vento/Jetta III 'hood'!
:postpics: |
Quote:
Wat doe je voor werk dan ? Breng je de post rond ofzo :D Ik heb dat lang geleden ook nog gedaan,erg druk rond deze periode. Alleen was tnt toen nog ptt en hadden geen concurrentie ;) |
met ventofront ziet het er al heel wat leuker uit :thumbup:
ben ook wel benieuwd hoe de velgjes onder je jetta staan :D |
Zeer netjes,
waar heb je de sproeierkopjes gelaten? |
De ruitenspoeier kopjes heb ik onder de ruit gemonteerd, op de zwarte paravaan werkt perfect
|
Quote:
foto's van aub? |
|
Heel netjes! :thumbup:
|
Die mistlampen staan toch wel dik. Alleen zal het lastig worden om een US lichtschakelaar ervoor te vinden. Waren ze wel makkelijk pas te maken op de bumper en knipperlichten?
|
mooi man, mijn grille... en die 'stealth-sproeiers' zijn ook oké!
|
:jacks: het mooie hoeft soms nie zo moeilijk te zijn trouwens er is toch plek zat om in het paravaan te boren:D
De mistlampen kon ik dr zo in zetten zonder probleem, alleen moet ik de kabelboom nog hebben voor de msitlampen. Dr zit al een europeese licht schakelaar in dus de rest lijkt me een stukje van een koekje:D |
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |