Ik heb er ook nog wel 1 liggen, wie bied?
|
Quote:
meer als 3 polsbandjes wij hadden er ook geen 1 , en we waren er ook nog vroeg in de ochtend :rolleyes: :D |
ik denk dat een standje een goed idee is want er word hier al bijna gevochten voor zo'n bandje :thumbup: :D
|
hahahahah
ik denk ook wel dat we het gaan doen ja, maar in beperkte oplagen. dat houd het ook leuk. |
Quote:
limited edition dus :D wordt knokken bij de stand :thumbup: |
Quote:
Dat kan kloppen, we hadden elk jaar 500 stuks voor de eerste 500 bezoekers,als je daarna komt dan klopt het dat je er geen hebt :) Het zijn er dit jaar 1000 :eek: De kwaliteit is 100% want ze komen uit dezelfde fabriek als de Live strong bandjes. Maar na 2 jaar intensief gebruik kunnen ze wel eens breken :) |
Nou hou dan dit jaar eens ff 1 voor mij achteruit ;) :D
Nee geintje is ook leuk als je iets aparts en exclusiefs erbij doet voor de meeting gangers. |
:D eerste 500 ? Ik had nummer 158 laaste keer :D
|
De eerste 500 bezoekers,soms gaan er 4 bandjes per auto weg.
Je moet gewoon vroeg aanwezig zijn :) |
Quote:
Nee niet :D Hoe later iedereen komt, hoe groter de kans dat ik er 1 heb :D :D |
Als je ze zeker wilt hebben is hier je kans :)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...em=290325269678 |
96,2% positieve reacties maar? Daar koop ik niet van ;)
|
Kom maar op met die stand. Ik zal het spaarvarken van m'n zoon alvast plunderen..
|
Quote:
zal ik maar gewoon een bod doen dan... :rolleyes: |
Quote:
HAHA :thumbup: |
Quote:
Dan zorg ik dat ik er vroeg ben;) |
Vroeg? We gaan een nachtje over!
|
Kan er helaas niet by zyn voor t eerst sinds jaren...
Erg jammer, altyd n top-meeting met prachtige auto's! Zit dan in Tsjechiƫ anders kwam ik zeker... Iig suc6 met de meeting, maar MIVW kennende zal t helemaal goed gaan komen! Volgend jaar weer aanwezig! Gr Pim |
Quote:
Quote:
Goede combi . . . een "Event" T-shirt, zonder jaartal . . . maar wel met een Camoprintje . . . Zwart T-shirt en de letters bv in Camo . . . ;) PS, zorg je er dan ook voor 1 in maatje 62 ?! :cool: |
Quote:
hoop dat zaterdagochtend vroeg genoeg is! Niet dat het ala oostenrijk de week ervoor al paniek is in Leiden eo :) |
All times are GMT +1. The time now is 03:13. |