![]() |
Rob, hoe dat zo? Om de ovaal te slammen of wat? If so, you're welcome mate!
update: Afgelopen week begonnen de steenslag en lakbeschadigingen weg te werken, hierna wordt het complete front met waterproof korrel 2000 behandeld om alle stonechip, stofjes in de blank en het sinaasappelgebeuren eruit te halen. Hierna de polijstmachine over de complete auto gegooid en dan maar kijken hoe dat uitpakt. Ik denk voorlopig goed genoeg voor een daily :tongue: Vandaag nog even langs de Boels geknald voor een stoom/tapijtreinigert, daarna het halve interieur eruit gedonderd en cleanen maar! Ook deze behandeling was niet voor niks....Het water wat er weer uitkwam was nog bruiner dan de foto van de kvs op de vorige pagina. Echt te ranzig, daar zit je dan iedere dag in met je goeie apenpakkie!!! :D :D Maar tis nu weer proper se.... Verder vanavond een 9x16 velg onder handen genomen en even bekeken hoe ze het mooist uitkomen. Boutgaten en inhammen achter de spaken matzwart en de rest vollpoliert!!!! Alst goed is morgen of woensdag wielbouten binnen en dan wachten op de Peter de polijstpimp tot de andere 9x16 hersteld is :cool: :cool: |
Waarmee en hoe heb je die achterlichten zo netjes gekregen.?
|
Alle logos eruit schuren tot korrel 400, afplakken en een laag of 4-5 Motip backlightspray eroverheen.'Net zo lang wachten totdat de vorige laag mat uitslaat. Na de 5e laag leken ze net na het spuiten wat melkachtig te zijn geworden maar het droogt uiteindelijk kraakhelder op. Werkt echt goed dat spul.
Trouwens tussendoor ook nog een gepolijste rvs accukap gemaakt, lekker hoor vakantie hahaha! |
Quote:
who knows ;) |
ff wat foto's, van al dat gelul wordt men ook niet wijzer !
dit kwam er dus uit de stoelen en het tapijt, ****** :eek: ![]() h&r voorpoten, waar ik nog nieuwe ringen voor wil hebben en wat andere meuk. Maar noch bij Stroeve (hr dealer) noch bij h&r zelf reactie op mijn vraag voor losse onderdelen. Krijg er een beetje het schijt van (of hebben die badgasten een hotmail filter??) ![]() En achter, verder dan dit krijg je een 9'' velg niet naar binnen op een C :cool: Vind ik wel sjiek, blijft een dikker sleffer maar niet meteen een halve meter buiten de wielkast.... Die tijd ligt achter ons :tongue: ![]() grtz Jens |
Komt goed met die porsches!
|
Ik heb nog 2 losse veren van mijn FK set liggen, maar die doe ik niet weg.
Hoe is je Duits? De beller is sneller... Wel heb ik 2 keer contact gehad met FK, goede klantenservice daar. Kreeg altijd goede hulp en duidelijke antwoorden. Wat is de binnen diameter van je stelring? Kan anders wel die veren even voor je nameten. Of kijk zelf even op de website van fk automotive. |
Idd zal zeker goed staan die porsche velgen !
Word weer een mooie corrado ! |
Nou mein Deutsch ist zozo ghehehe. Maar de veren heb ik wél hoor, die worden alleen gestraald en gecoat in donkerblauw of zwart.
Wat ik nieuw moet zijn de stelringen (en eventueel de bumpstops, stofhoezen en een stelsleutel maar die zijn wel te krijgen her en der) Ik zal eens ff meten ja, lijkt me sterk dat iedere fabrikant een andere soort schroefdraad gebruikt?.... |
Heb antwoord van hr, ik kan het spul bestellen via een speciaal bestelformulier bij iedere Autostyle dealer in de buurt....Dus..... :screwy: :D
Vanmorgen nog even naar Nijkerk gereden voor een paar conti sportcontact in 195/45/16...staan lekker om de 7'' |
Hebben wij autostyle dealers in de buurt?!?! Nee toch... :D Wiel ziet er goed uit achter, wat voor maat zoek je achter eigenlijk?
|
Quote:
daar haalt Jens toch al zijn spul vandaan :tongue: |
Busted! :redface: :D
|
bandjes liggen erop, linkse is gepolijst, andere geschuurd....nu wachten op de Peter
![]() |
Nice! vooral met die zwarte binnenkant.
|
Ik ben in principe niet zo van stretch, maar heb toch nu een klein beetje het idee dat de banden wel iets smaller gemogen hadden.
Maar verder ziet het er al zeer goed uit! |
Let maar op, komt best goed hahaha
Strech is mooi, maar 165 of zelfs 185 is op een golfje al net een fietsbandje....laat staan op een corrado, ziet gewoon echt niet uit vind ik. Daarnaast is dit voor de voorkant die met 7'' ET 35 vrij al ver naar binnen valt...en daarbij 140 pk+ en dikke remmen met 165 nanPang slaat feitelijk nergens op natuurlijk. Achter komt 205/40 dus daar wel lekker getrokken op 9'' |
Ik vind dit wel netjes. Achter zou ik misschien voor 215 gaan, of misschien zelfs 225.. :)
|
Had dit topic nog nooit bekeken, maar alles respect zoals je deze 2 "slopers" weer op straat hebt gekregen !!
Complimenten !! |
Cheers! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:52. |