lampen en bumper zijn wel vet trouwens:thumbup:
|
Quote:
Het gebeurde bij een benzinepomp. Ik stond ingesloten, dus moest om een auto heen om weg te kunnen rijden. Ik was daar al mee bezig en was er al half schuin voorbij. Toen kwam opeens die X5 aankachelen op de baan waar ik al half op reed. Zij zegt dat ik hem ervoor gooide toen zij er al aankwam en ik ben er heilig van overtuigd dat ik zij later pas ging rijden. Meeste gevallen als deze draaien uit op 'ieder betaalt zijn eigen schade'. |
Quote:
Ja ik wilde ze altijd al hebben, maar die dingen zijn zeldzaam en doorgaans erg prijzig. Heel toevallig kon ik net na mijn schade aan setje komen voor 'weinig'. |
Quote:
oei,daar zal het idd wel op uitdraaien ja....maargoed geluk bij een ongeluk heb je nou je front wat je wou hebben.... :rolleyes: |
Quote:
Ja hehe dat was ook het eerste wat ik dacht ;) |
Zo hier even een update. Schade is professioneel gerepareerd en de roestige hoek onder mijn achterlicht is ook meteen gedaan. Verder heb ik een Coupé front geplaatst met bijbehorende originele voorspoiler en bumper. De 80 is nu helemaal naar mijn smaak ;)
Hoekje professioneel gerepareerd :D Tevens een leuk setje MiM 1700's op de kop getikt voor de winter. Ze hadden stoeprandschade rondom en dat heb ik er al uitgeschuurd :thumbup: |
:wow: was mijne maar zo mooi....
hij is echt super zo:thumbup: |
heel erg mooi geworden...
|
Thanks!
|
nice!
|
Wat een prachtig apparaat zo! :D
|
ziet er echt goed uit man !!
gr. Martijn |
nice
|
Ziet er cool uit zo
|
Het doet me goed om weer zo'n mooie 80 te zien !! :)
|
Wat een gave 80... thumbs up!
|
Wat een vetzak :rock:
|
Heel erg dik!
|
Dat front staat wel heel erg dik :thumbup:
Hele nette wagen heb je! |
Super !! mooie 80 ,vind dit model steeds mooier worden.
Gr Richard |
All times are GMT +1. The time now is 15:40. |