2 regels meer dan genoeg
|
Quote:
Gelukkig, dacht al dat mijn onderschrift extreem zou worden met zo'n kleine 100 exen...er is dus altijd een baas boven baas! :thumbup: |
Ik heb met elke VW die ik bezit of ooit eens bezat een band , ik kan alle kentekens zo blind opnoemen, kan vertellen wat de kuren waren ( ik noem dat karakter ) wat ik er aan gedaan heb, wat ik heb meegemaakt met de auto´s. Als ik er nou lol aan heb om dat in mijn signature te vermelden moet dat toch kunnen?
Als het om de leesbaarheid van het forum gaat moet gewoon de signature worden geschrapt. Maar wordt het forum er dan leuker op? Voor mij is mn hobby een deel emotie, en ik vindt het leuk om te zien dat het bij sommigen anderen ook zo is. |
amen!
|
Is combineren geen optie? :D
Quote:
|
ik heb zóveel auto's gehad, dat als ik ze allemaal in m'n signature zou plaatsen, en ik zou reageren op een topic, dan ben je gelijk een pagina verder..
;) :D:D |
misschien handig om bij het profiel van iedereen een stukje met ex-auto's erbij te doen.
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
is dat belangrijk dan? alsof iemand anders boeit wat voor rotzooi ik allemaal versleten heb..of kun je daar forumstatus aan ontlenen? degene die de meeste auto's heeft gehad, heeft hier het meeste te vertellen.. :thumbup: |
Quote:
waarom ben ik nog geen crew dan? :tongue: :D |
Quote:
haha! 1:0 voor jou :D :thumbup: |
weg met die zooi! alleen dingen plaatsen die meerwaarde hebben hahaha....
|
Voor mìj heeft jouw onderschrift weer geen meerwaarde.. ;) Meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er één!
|
Quote:
het verschil is alleen dat hetgene wat daar weer uit komt bij de ene harder stinkt dan bij de andere!!!.........zo zet dat maar in je signature :thumbup: ;) |
Eerlijk gezegd stoort het mij allemaal helemaal niet, Behalve verschillende kleurtjes / lettertypes. Denk dat het ook te maken heeft "hoe" je de onderwerpen doorleest. Onder de avatar begint de tekst die over het topic gaat en zo scroll ik door naar onder. Het Volksforum heeft hierbij het voordeel dat er niet van de plaatjes / banners in het onderschrift staan.
Gr, Ronald |
Quote:
Klopt, alleen bepaal jij mijn onderschrift niet. En ik de jouwe ook niet. Als we iedereen nou eens lekker in hun waarde laten en niet overal op zitten te mierenn**ken. Maar dat is mijn mening.. |
Wat nu als de poll gesloten is? Loopt tot 22 april geloof ik?
Meeste stemmen gelden? Edit: Ik vind een signature al iets minder irritant als die gecentreerd is.... Dan heb je er geen last van met lezen in een topic, je ziet wanneer het overloopt in de sig. |
Quote:
Centreren is voor meisjes :screwy: :hug: |
:egg:
En Sjig? Hoe ga jij om met deze kwestie? :giggle: |
uhmmmmm..... niet? :confused: :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 23:47. |