Dat is interessant, wanneer zijn ze af te halen? :D
|
bel maar even vante voren zal ze vanavond ff opzoeken.
06-27077979 |
Dempers voor typ81 en typ89 zijn uitwisselbaar, no problemo! ;)
|
Quote:
Ook de veerpoten voor?? :eek: |
Yepperdepep! ;)
|
dus ik begrijp dat je niet meer geinteresseerd bent in de achterpoten van de schroefset die ik ga aanschaffen?
maakt ook niet uit hoor want ik wilde ze eigenlijk toch al gewoon zelf gebruiken. die poten die ik nu heb zijn niet stug genoeg ;) |
Ik heb geen haast met verlagen Joost, zoek gewoon op mijn gemak van alles bij elkaar tot het me zint en dan gaat alles in 1 keer er op.
Ff een vraagje over dat type 81/85/89 weet iemand of de versnellingsbakken van een 89 ook passen? daar zijn namelijk een stuk meer 5-bakken van te vinden...(en remdelen ed) |
LOL pas geleden nog wilde een bekende van me niet geloven dat deze 80 een verre voorloper is van zijn A4 van een jaartje of 6 oud..
|
Quote:
het zelfde heb ik gehad met een collega toen ik zei dat mijn 100 de voorganger was van zijn A6 :D gr. Martijn |
Quote:
Niet met 100% zekerheid, maar wel 99% (uiteraard uitgezonderd Quattro-onderdelen) |
Heb weleens op t Kartei forum gelezen, dat t past...ging over een TDI ombouw.
|
Hmm dat is ook wel leuk, dikke M TDI er in...
Van die bakken, ik zal het eens aan de overbuurman vragen, die is chef werkplaats bij een plaatselijke dealert en die vind dat ook altijd wel grappig |
ik zou er idd gewoon een dikke tdi in leggen, lekker goedkoop rijden. en je hoeft toch geen wegenbelasting te betalen
|
|
dat is wel een goede! bedankt
|
Hmmz, sinds een half uur een ander probleem. Kom net op mijn werk aan (ritje van 20 km, 13km snelweg) begint ie ineens te roken als een malle, is wel eens meer gebeurd maar niks gevonden en weer bijgevuld en een maand of 3 geen last meer van gehad. (allerlei verkeer, weer en ritjes gehad) Toen zat volgens mij de vuldop van de radiateur niet goed/scheeft.
Nu is het echter ernstigger, mijn koppakking is lek achteraan het blok en daar lekt ie nu dus op de uitlaat, met als resultaat een flinke stoomwolk toen ik de motor uitzette.. :( Het is dus weer sleuteltijd, kan er gelijk de nieuwe waterpomp in en de solexen er op :) |
dus een beetje een gemengd gevoel.. Ach, als het alleen de koppakking is, ben je in een weekendje weer voorzien van een tiptop audi toch?
Succes. |
Zaterdag weer aan de slag dan?
|
Ja, zal wel moeten, de Golf moet ook nog voor apk binnenkort... dus dan moet de Audi het doen ;)
Maar nou eerst nog eens zien dat ik thuis kan komen vanavond, durf er eigenlijk niet goed mee te rijden zo.. |
Jordi heeft vakantie, mss dat die je even kan komen halen.. Dan van het weekend even de ambulance van Mark regelen?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:36. |