knap georganiseerd!
Er stond echt veel lelijk spul tussen, maar gelukkig ook echt super mooi spul! |
Quote:
:D :D veel nieuwe speeders uit friesland viel mij op ;) was het de ontgroening voor de nieuw aanwinst voor VW speed :D |
Quote:
Je was er trouwens alweer vroeg van tussen. Net als vorig jaar kwamen we je ook tegen bij de afslag :) Bij de volgende meeting/event moeten we ff bijpraten en uiteraard je kever bekijken! :cool: |
Een zeer geslaagde meeting. Was het rijden zeker waard.
Alleen een beetje jammer dat iemand het nodig vond om "vw society os" met watervaste stift op m'n motorkap te zetten :screwy: :chair: |
Quote:
Heb net gehoord van de Speeders dat deze jongens het ontzettend druk hebben gehad met de voorbereidingen ,en dat er eigenlijk geen tijd meer was voor autowassen ,het evenement was dan ook heel goed geregeld ,dus daarvoor petje af jongens !!!!!!! Volgende keer zal ik proberen ook wat eerder aanwezig te zijn ,heb het één en ander niet goed meegekregen ivm de tijdsplanning(eigen schuld ,maar heb ook een werkende vrouw en 2 kids ,dus het forummen en lezen van email schiet er ook wel eens bij in .... :shake: ) ,misschien kan ik dan een handje meehelpen met autowassen ? :thumbup: Zeer geslaagde meeting Heren ! Bedankt! |
:spank: meer foto's post ik wel nog |
@siepeltje
wat een klote streek om zomaar op je auto te gaan schrijven, maar er is een oplossing: ff met een white board marker over de tekst heen en dan met een doekje er overheen, dan is het weer weg.. |
Quote:
Ik zal wel ff het 1 en ander proberen. Het is een schoolbord motorkap. Maar de kap was vol, krijt opgeborgen, en we zouden weer richting huis gaan. Toen toch nog maar ff wezen kijken bij de prijsuitreiking. Weer terug bij de auto zag ik het erop staan. Die kap boeit me niet zoveel, heb nog 2 andere liggen. Maar gewoon het feit dat iemand zoiets doet. Totaal geen respect voor andermans eigendommen. :screwy: |
oh en goed teken voor 09.. roofracks waren er erg weinig...
|
zo!
dat ziet er uit als een hele leuke, goede en gezellige meeting. Leuk om weer alle verschillende stylen na onze winter"slaap" te zien zo op alle foto's. Tof! ik baal dat ik er niet bij was, maar komt goed! |
Grappig dat mijn monteur met een kokende motor op de foto staat ...
:rolleyes: (koelwaterpijpje afgebroken) |
Ben er ook geweest, ditmaal zonder auto(vw).
Was een leuke en mooie meeting. Nog 1 vam mijn ex auto's weer gezien, altijd leuk. (al was hij niet helemaal meer in mijn smaak):) Volgend jaar weer(Y) |
Super meeting......mijn complimenten voor het VW-SPEED team.
Baarlo was een begrip........de midwintermeeting van VW-SPEED zeker te weten ook. |
Ik heb me prima vermaakt gisteren, weer aardig bijgepraat :)
Mijn foto's En even egotrippen :D |
nou, dat egotrippen mag best met zo'n scirocco lijkt me zo. :thumbup:
|
leuke meeting jammer van al die 'daily's' maar erg goed vermaakt. Weer wat gezichten bij al die namen hier ;) en dan die colonne van 23 auto's vanuit het zuiden, heerlijk! Speed bedankt en tot volgend jaar!
|
Ik heb ook wat foto's gemaakt in in het album hier op Volksforum gezet!
Het was m'n eerste meeting en het is me goed bevallen :D |
Tjaap, wat een vette foto dude! Thanks! :cool:
Wou dat mijn telefoon zulke foto's maakte :eek: |
mooie foto passat g60. benk blij mee :thumbup:
heb je hier nog een grote van voor me? |
Quote:
Praxis inderdaad :D Was wel weer gezellig, alleen wel een beetje ver rijden :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 05:42. |