Quote:
Maak me gek Cor :thumbup: |
Kom zeker kijken met de Rallye en paar Vw vrienden.
|
zal er zeker bij zijn! eerste vw meeting en lekker dichtbij, en zo aan de reacties te lezen een meeting om niet te mogen missen!
|
Quote:
of 11 Juli :cool: |
Jongens, kom op! Ga even queensday vieren, ik word gek van die emailnotificatie!!! Hihihi
|
Ik ben ckers van plan om te komen.
Heb er nu al zin in :P |
Kom ook heb er nu al zin in :thumbup:
|
Quote:
Nog ff 1tje van de roadwarrior dan om je wakker te houden :D :thumbup: |
is om de hoek, zal mn gezicht weer eens laten zien na jaren niets (als ik niet op vakantie ben dan).....tenzij jullie daar niet op zitten te wachten want dan kom ik gewoon niet ;)
|
Wow, super locatie!
2 jaar terug in Leiden was ook erg goed. Als ik vervoer kan regelen ben ik zeker aanwezig! |
Inderdaad een super locatie
Als ik dan mijn rijbewijs heb en auto mee krijg ben ik er ook bij |
Wij komen zowieso met de rallye en misschien met retrootje :D
|
Dag,
{Sorrie voor mijn schlechte nederlands en bedankt voor uwe informatie.} Als ik het goed begrepen heef, deze jaar 2009 het mivw meeting zou op de Vliegveld van Valkenburg neer Maastricht zijn ? Bedankt ;) |
is er al een datum???
of heb ik daar overheen gelezen? :) |
Quote:
Valkenburg près de Leiden, ce n`est pas valkenburg près de Maastricht :thumbup: |
Quote:
|
thanx 61 ragtop!
@ iedereen: binnenkort komt echt al het nieuws rondom de show!! |
Quote:
het word toch OF 11 juli OF 12 juli??? Quote:
:cool: |
Quote:
Ok bedankt dat was ook mijn bedoeling, m'in vraag :thumbup: Te Maastricht wont mijn opa...Dommage :D Maar als ik aankommen kan ... Leiden is ook OK :) Er zijn beteren fransmannen dan mij die graag willen komen ( Mich, typ1, etc...) |
Ik ben aanwezig met de 'nieuwe' Rallye Golf.... Lekker weekendje weg van maken.
Heb er zin in!! |
All times are GMT +1. The time now is 07:27. |