Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   t3 bus motor keuze (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51123)

carbreaker de autosloper 29-04-2010 14:56

weinig aan de bus gedaan ,zit te wachten op een front paneel ,dak dr dan in ,kan knallen alleen de onderste 5 cm
en ben geveld,,, midden oorontsteking :screwy: maarr aan de beterende hand dus...volgende week weer verder k zal dr dan ook weer eens een paar fotoos bij doen ,,,, :)

vwgolf1 10-05-2010 19:08

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
weinig aan de bus gedaan ,zit te wachten op een front paneel ,dak dr dan in ,kan knallen alleen de onderste 5 cm
en ben geveld,,, midden oorontsteking :screwy: maarr aan de beterende hand dus...volgende week weer verder k zal dr dan ook weer eens een paar fotoos bij doen ,,,, :)

....und und...al nieuws?

moet mn pa en ze nieuwe t3 overtuigen in ieder geval laag te blijven..
en kleinere banden te monteren :screwy:

carbreaker de autosloper 11-05-2010 16:52

mooi ding man ,de kleur is ook goed zo....en idd mooi laag ...ben eerst ff met mijn cherokee bezig die moet weer mee het bos in op pinkstermaandag

carbreaker de autosloper 06-07-2010 07:17

bus word al aardig kaal ,,,striping dr af 2 lange avonden is me maatje dr mee bezig geweest 3 caramelschijven verder maar het heeft dr 30 jr opgezeten
wat een kt werk interieur is der uit laatste fijn slijperij en laswerk en wachtten op een rep blikje uit duitsland dan kan ie volgende week gespoten worden van binnen en mischien ook nog buiten

carbreaker de autosloper 14-07-2010 22:53

ik word die oude kt bus al mooi zat elke avond tot 11 uur al 2 weken nonstop effe dit effe dat ,,,hij is brandschoon van binnen en buiten ,,,nu nog iets plamuren binnen kant spuiten en dan kan ie oprotten naar de spuiter,,,,,,

vwgolf1 15-07-2010 18:55

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
ik word die oude kt bus al mooi zat elke avond tot 11 uur al 2 weken nonstop effe dit effe dat ,,,hij is brandschoon van binnen en buiten ,,,nu nog iets plamuren binnen kant spuiten en dan kan ie oprotten naar de spuiter,,,,,,

houd moed :thumbup: ... al foto´s ?

Hansbus 09-11-2010 22:31

Quote:
Originally Posted by De Pul

vette ride zo:thumbup:

Welke zetels en stuur heb je erin zitten?

carbreaker de autosloper 24-01-2011 21:52

porsche 944 op de standaard onderstellen gelast op bovenste draaibare plaat de onderste die normaal zijn gelast zijn demontabel gemaakt zo dat ik nog bij de hydroliek kan ,het stuur is van momo dacht ik
sorry voor de late reactie et ding staat een beetje te verstoffen,,in de hoek spuiterij is wel weer in actie dus dr moet maar es verf,,op ben nu nog ff met een golfje bezig,,,

that90sshow 22-04-2011 21:33

Wat een machtige bak zeg! Nog nieuws ondertussen??

carbreaker de autosloper 27-07-2011 20:20

ja hoorrr weer axxie golf 1 is weer zo n beetje af is me daily,,,als et mooi weer is..de t3 motordeksel een verhoging in gemaakt,voor het lucht filter van de dubb weberss ,,dikke lagen stof dr op en iets vliegroest,,maar volgende week gaan me maatje en ik dr aan en komt dr verf op...

carbreaker de autosloper 04-09-2011 17:01

hij is mexico beige ,,,zo stoer,,nu het wit nog,,,,,,

De Pul 04-09-2011 17:42

in heerde weer te bewonderen jarno?
ben wel er benieuwd hoe die geworden is nl.

carbreaker de autosloper 04-09-2011 19:17

is wel de bedoeling dr daar mee te showbooten,,de hydroliek kan nnu nog alleen naar beneden maar heb de dubbel werkende ventielen binne zo dat ie ook op kan ik weet niet of ik dat red leidingen slangen enz maar ,,,ik ben dr zo ook al blij mee zo stoer 90 procent van de bussen die ik zag is altijd wat roest en zo aan te zien,en deze oe,,,,, :tongue:

jelle vda 05-09-2011 09:43

goed bezig seg ! :thumbup:
men maatje zegt voor de grap altijd dat ik men t3 50 cm moet laten zakken , zo te zien kom jij daar al in de buurt :D

wil em wel eens zien in de nieuwe kleur ;)
doe zo verder !

grtz jelle

carbreaker de autosloper 10-09-2011 22:20

ja de bus is eindelijk thuis,,,in 2 kleuren beige en gebroken wit

zo gaaf nu vanavond het eerste uurtje bezig geweest met bouwen ,,,das lang geleden ,,,beetje poetsen en dan weer ff in elkaarhoe du westfalia zooi dr in zat uhhh,,,,,,en dan moet ie zondag op vwots,,,aan de bak voor het eerst in 10 jaar ofzo,,,,,nog ff druk dus

Tiefleger 11-09-2011 09:55

Dan gaan we hem volgende week maar eens bekijken. :D :D

vwgolf1 14-09-2011 07:28

Ben razend benieuwd!

carbreaker de autosloper 15-09-2011 23:36

net weer thuis zo gaat het al de hele week ,,,ik begin em zat te worden van af zondag al elke dag dr mee gangs,,,tot s avonds laat en je werk er onder tussen dr ook bij doen,,,en morgen ga ik proefrijden,,,,,dak dr nog op bumpers komen morgen terug en moeten de velgen nog spuiten,,,,plus de radio en speakers,,

De Pul 16-09-2011 17:20

vanaf zondag?dat betekent dat je over de helft bent haha.....

ben benieuwd,succes nog even!

carbreaker de autosloper 17-09-2011 02:41

geen zin meer om de wielen te spuiten,,,,,de rest staat er nu nog schoonmaken,,,

All times are GMT +1. The time now is 09:47.