Niet LOL : Doen !!!
Ik zorg voor de stickers .. IDD > Blok staat perfect ... ben zeker in den oorlog met een Golf blok in een bus . |
Quote:
Kan,maar erg bijzonder is het nou ook weer niet ... :( Ik 'verwacht' van jouw toch eigenlijk wel iets orginelers ;) |
Hey, zoals die onderste van de type3selecta heb ik op VWEuro een fastback zien staan! Stond wel erg gaaf! :cool:
|
@Stijn;Gaan die 14" Cosmics wel passen met die 4x130 steek type3 schijfremmen ??
Ik kan me een kevertje :rolleyes: herrinneren waar het niet onder ging ... Of je zou alles om moeten bouwen naar 4x130 steek kevertrommels,dan moeten ze passen. |
Moet de Cosmics maar eens gaan passen dan....
Update van vandaag 03/11: Gaskabel gemaakt (met dank aan mijn oude baas de fietsenmaker, die kabel nog gewoon op de rol heeft), benzinepomp ingebouwd en het grootste obstakel: het uitlaatspruitstuk en uitlaat gefabriceerd. Er hangt nu een standaard Golf2 16V demper dwars achter het blok en het Golf Spaghettispruitstuk komt hier rechtstreeks in uit met runners van gelijke lengte. Enneh, hij loopt en rijdt! Koppeling slipt nog (kabel staat te strak) en hij loopt voor geen kwartje (ontsteking niet afgesteld, Webers niet afgesteld)...blauwe vlammen everywhere. Nu nog de bedrading fatsoeneren, choke kabel fixen (ik denk op een van de kachelhendels) en de boel afstellen...en spuiten natuurlijk! Weet iemand een basissproeierbezetting voor 40mm Webers op een 16V? |
dat spruitstuk REGEERT
|
Nice. Very nice! :D
|
Stijn, je hebt het em weer geflikt..... !!
Toppie Kom binnekort ff kijke |
Dude, dat eindresultaat ziet er weer goed uit. Is hij nu ook een beetje stiller geworden?
|
Schopt Kont!
|
Stijn, ziet er goed uit man....
Arne |
Goed bezig stijn!!
|
Hoe ga je het hoekje om?
Nou: zo! :D |
Tja, alles netjes maken en vasthangen is ook nog een project op zich :(
|
Quote:
Dus jij kan me precies vertellen hoeveel +en en massa's je moet aanleggen voor de ontsteking. Ik heb wel een schema van Pieter maar is erg slecht leesbaar + ik heb de stationairstekker niet aan mijn kabelboom maar volgens mij hoort die ook een signaal naar de ontstekingscomputer te geven, of niet, en is dat alleen voor het regelkastje achter de middenconsole? |
Stijn, dit is een supergaaf project man.......
|
Quote:
Die cosmics staat stoer onder zo'n kar. Issie twee tandjes verlaagd?? Over die demper, das bijna side-pipe nu! Mooie oplossing, hangt nu net onder het scherm? Beter nog, heb je daar een foto van? ben erg benieuwd hoe die eronder hangt!! |
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel hij nu verlaagd is, niet eens zo gek veel. Vooral met de 14"jes zal hij nog wel wat verder moeten zakken. De uitlaat komt net onder het achterscherm uit inderdaad. De foto is een beetje te dichtbij om echt een beeld te vormen maar toch:
Allart, de ontsteking is vrij simpel aan te sluiten, al doe ik het nu even uit mijn hoofd: je neemt de twee computers en de ontstekinsbedrading. Er komen twee draden uit de grote computer die je niet nodig hebt: rood/geel en zwart/geel. Die zijn eventueel voor een brandstofrelais. Verder heb je een hele lange zwarte, die als je'm stript bruin blijkt te zijn: massa. Een korte bruine, komt vanaf de ontstekingsmodule: massa. Een zwarte en een zwart/witte, zitten samen aan de + van de bobine. Een groene, aan de - van de bobine. De stekker gaat natuurlijk aan de hallgever. En de geschakelde + van je contactslot ook aan de + van de dynamo. Da's alles (hoop dat ik niets vergeten ben?). |
Quote:
Ik vinnut super!! Zolang die pijp maar binnen de bumper blijft :) Ben erg benieuwd naar het eindresultaat en vooral de kleur ook. Rood mat staat em wel erg goed denk ik! Grijs groen of zwart mat ook :rolleyes: :) |
vet man! hele caros ga je ook nog opknappen en lassen enzo?
|
All times are GMT +1. The time now is 19:52. |