Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   INTERAUTO in OSPEL! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50713)

Renegade 20-05-2014 21:50

Ik wou er ook eens gaan kijken, telefoon is afgesloten, site bestaat niet meer dus maar eens langs gereden. Het hek was dicht maar er stonden wel nog aardig wat wagens van buiten af gezien. Kan natuurlijk ook zijn dat ze op maandag altijd dicht hebben. Binnenkort rij ik nog eens een keer terug die kant op om te kijken of ze nog bestaan en of ze wat hebben liggen :thumbup:

Barn171 20-05-2014 22:23

Nope, bestaat niet meer als sloop.

Dutch_Jetta_GT 20-05-2014 22:36

Weet iemand of er nog wel verkoop is of enige manier om iemand te contacteren daar?

Heb er namelijk wat zien staan waar 100% interesse voor is...

Barn171 21-05-2014 08:15

Nee, als je iets wilt hebben ben je te laat. Voor mij ligt er nog genoeg interessant spul, maar er is geen uitbater meer. Ik ga er binnenkort wel nog eens langs voor zeker te weten wat er aan de hand is. (Is niet ver, dus als iemand nog iets nodig heeft en het blijkt toch nog open te zijn, kan ik dat wel meenemen.)

DÁ-BRT 21-05-2014 14:20

Voor diesel pompen en dergelijke kan je natuurlijk ook bij mij terecht :D

Maarteno 15-04-2015 21:16

Ik ga ook maar even reageren op een oud topic haha.
De man is toen inderdaad ziek geworden en overleden. Had toen bij mijn voormalig baas een Audi A8 met motorschade staan waar hij niet aan uitkwam/hij de reparatie van had uitbesteed.
Man werd ziek, overleed en liet het bedrijf na aan (ik meen geadopteerde/aangenomen) zoon. Zoon was achter niet van plan nog iets met het bedrijf te doen ondanks het feit dat hij wel erg veel verstand van zaken had. Toenmalige baas heeft het terrein toen nog geprobeerd te kopen, maar dit is ook niet meer door gegaan.
Het is nu aardig stil in Ospel. Volgens mij zijn er ook een hoop auto's weg.

Emiel-64 17-04-2015 18:43

Klopt helemaal. Zijn zoon ziet er geen toekomst in waardoor het waarschijnlijk verkocht gaat worden aan een project ontwikkelaar.

Een tijd lang heeft er een man uit Letland toezicht gehouden op het terrein, en deze verkocht zo nu en dan nog wel eens wat, maar ook deze man is gestopt met de verkoop. Toch zijn er nog voldoende mensen uit de omgeving die toezicht houden, maar allen weten ze niet precies wat er nu gaat gebeuren met de sloperij.

CAR-POOL 01-07-2016 02:09

Wat is er met deze sloop gebeurd en met de onderdelen en wrakken?

sipkemk1rs2 01-07-2016 09:14

Quote:
Originally Posted by CAR-POOL
Wat is er met deze sloop gebeurd en met de onderdelen en wrakken?

Ben er vorig jaar geweest toen stond alles er nog weet niet dat het nu nog zo is :) zal vast wel een zijn die er in de buurt woont van hier dacht ik :cool:

Barn171 01-07-2016 10:18

Ik kom er af en toe s inderdaad. Heel aan het begin hebben ze nog wel wat weg gedaan, maar sinds dan niks meer gebeurd.

sipkemk1rs2 01-07-2016 14:12

Quote:
Originally Posted by Barn171
Ik kom er af en toe s inderdaad. Heel aan het begin hebben ze nog wel wat weg gedaan, maar sinds dan niks meer gebeurd.

Het zal met de tijd wel opgeruimt worden denk ik zal binnen nog wel mooie spullen liggen denk ik .

The Skinnmeister 26-07-2016 12:54

Quote:
Originally Posted by sipkemk1rs2
Het zal met de tijd wel opgeruimt worden denk ik zal binnen nog wel mooie spullen liggen denk ik .

Dat denk ik ook wel, maar er is niet bereikbaar idd......

giuliettaevo 26-07-2016 14:15

Eigenaar zit in het buitenland en kijkt er niet echt meer naar om heb ik begrepen van een vriend die er in de buurt woont. Het wordt bewaakt/ beheerd door iemand maar die staat niet open voor mensen die langskomen.

Zo af en toe is het helaas ook nodig om ongenode gasten te verjagen..

The_Maxx 26-07-2016 16:59

Ik vermoed dat het een gevalletje Math Koenen wordt... oftewel dat het geheel pas verdwijnt als de huidige eigenaar is overleden en de familie alles van de hand doet om die reden....

All times are GMT +1. The time now is 15:18.