Die babyblauwe heb ik daar idd nog es bekeken.
|
Weer even een paar aan de lijst toegevoegd.
zoek alleen nog foto`s van de laatsten uit de rij. |
|
De TD RV68,die kan er wel tussen uit.die is van mij geweest en nadat ik em
verkocht had,is die gejat en nooit weer terug gezien.. |
TD-RV-68, zwart en op dit moment geschorst
staat z'n ding te boekals geschorst ? als een auto gestolen is ? |
Kwam me al zo bekend voor dat kenteken.
|
Die gast uit Dr88 met die blauwe Bora had hem immers Alberto daar is die van gestolen.
|
Jan kip heeft er ook nog 1 staan,was er 1 met schade.
Wordt nu een golf 2 vr6 synchro ook wel appart,denk ik . |
Quote:
Nee.Als een auto geschorst is is ie alleen niet verzekerd. Bij een gestolen auto staat er ook geen tenaamstellingsdatum bij. |
Naar aanleiding van mijn post op pagina 1 heb ik contact gehad met de eigenaar van de type 2 VR6 turbo die hij al 10jaar heeft.. (15 jaar geleden had hij een Golf Rallye G60) Op de foto zitten nog wel de oude kleine remschijven. Inmiddels zit daar aardig wat groter op :cool:
Zijn volgende project wordt Golf type 2 Syncro, VR6 3.1 ltr, alles aangepast en 500+ PK. En geloof me, dat wordt een super project. Kenteken PD-**-72 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 19 E Brandstof Benzine Vervaldatum APK 03-04-2009 Datum aanvang tenaamstelling 28-11-1998 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) ZWART Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 ;) Cilinderinhoud Niet geregistreerd Vermogen Niet geregistreerd Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 1.090 kg |
Wil toch het hele kenteken domi eventueel via pm.
|
Domi bedankt
en de boel even geupdate |
Quote:
Dit is de wagen waar ik die foto van die R32 heb gepost. Maar die wagen was eerst baby blauw met strakke achterklep en diffusor ed. Is er wel veel aan veranderd....... Auto staat by the way nog op Youtube |
Meer info over de whereabouts van nr 27?
Maat van me heeft deze toen verkocht aan een kenner maar sindsdien nooit meer wat over gehoord.... |
|
Is een zeer mooie VR6!Maar raar dat er zo mee gereden wordt...
Dat laten omkeuren zou er toch gewoon bij kunnen zou je denken? Wat heb je aan een APK als je er zo eigenlijk toch onverzekerd mee rijdt? |
Quote:
Omkeuren naar 6cil is tegenwoordig niet meer zo makkelijk als ca 10 a12 jaar geleden. |
Quote:
valt wel wat mee dacht ik domi je hoord het nog wel veel dat ze de golfjes omkeuren naar 6cil op kenteken. |
Quote:
Maar dat geeft je het recht niet om zo om te rijden :mad: Wil je zo rijden dan er ook voor betalen. |
Quote:
dat is zo :thumbup: maar doen de meeste niet vr6 er in en gaan met die banaan :D maar als ze wat krijgen zijn ze wel de lul. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:27. |