![]() |
Quote:
Mail me s een paar leuke !!! die van de kaas-borrelnoot snacks bijv. ;) |
Vette foto Gerkie !
![]() |
Thnx... :)
Is optisch en digitaal ingezoomd, bijna helemaal! Wordt al een beetje korrelig :) Ben er later maar ff dichtbij gaan staan! Zo'n vette bus dit :eek: :cool: ![]() ![]() |
Quote:
Is idd een super strak ding... heb er natuurlijk bij staan kijken maar had gewoon mijn camera niet bij me :eek: STOM, STOM, STOM :frown:, ik heb er dus geen fotow van kunnen schieten :mad: |
Quote:
Ik heb nu bijna alles online! Eindelijk... binnenkort heb ik voorlopig weer meer dan genoeg webspace tot mijn beschikking voor AirMighty.com! BETER! |
|
He, he... eindelijk mijn pics online! ...OPGELOST!
Zo het duurde even, maar heb weer een temp. oplossing gevonden voor de VW Euro foto's op te droppen... Het was weer een super gezellig weekend, het weer zat iig erg mee, beter kon niet! :D
Ik zal als gewoonlijk weer een paar mooie op het forum posten, de rest (een totaal van 130 pics) staan natuurlijk op AirMighty.com! Go and check them out -> Ffies van alles wat... 't kevertje: ![]() ![]() Boessie T1: ![]() ![]() Boessie T2: ![]() ![]() Beetje T3: ![]() ![]() En nog heel, heel veel ander moois, raars en gezelligheid: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals ik al zei een SUPER weekendje dus!... Check de rest op AirMighty.com! |
Quote:
Kijk ze strax ff door!!! |
Ziet er goed uit niels !!
wil je alle foto's van bij ons bij de tent en die van de spijl doorsturen in groter formaat ? leon@volksaddiction.nl THNX :D |
Jemig niels hoezo vanaf de grond foto's maken?
Wat betreft webspace, waar hebben jullie je site gehost? Ik ben ook op zoek naar extra Mb's, iemand een id waar ik dit het beste kan doen? |
Quote:
Wijs he zo laag... dat vindt ik tenminste! :D @ Leon: Foto's mail ik ffies... :wink: @ JeeWee: Tsja die xtra Mb's... ik ben er mee bezig om dat zelf te gaan resellen, als je geen haast hebt kan ik je op de hoogte houden van wat ik je strakjes kan bieden?!? |
Vette pics Niels!
|
Quote:
Thanx dude!! Ik heb je helaas maar kort gesproken, zag je ff langs cruizen en dat was 't. Spreek je met de ACN wel weer, ben erg benieuwd naar de Ponton van je vrouwtje! |
Quote:
Ow jah, wie was er ook al weer het laagst :D Foto van de bodem van Mycha's type3!! Wouter heeft em jammer genoeg niet geplaatst op VeeDub!! Hier nog zoiets, maar mijn camera vond het gras interessanter :D:D ![]() |
Ik wilde de bodem van die type3 op de foto zetten, maar de kamera paste niet onder het front door :P
|
Na een buiklanding gemaakt te hebben maakte ik deze foto:
![]() Dat triggerde Niels om een nog lagere te maken (inclusief grassprietjes) :) |
niels, wat is er met je foto's aan de hand man? ik krijg alleen maar rooie kruisjes op mijn scherm
|
Quote:
Tsja... ik ben dus bezig om al mijn domeinen naar een andere provider te verhuizen. En dit zijn dan dus de gevolgen :o Duurt even maar dan heb ik alles netjes bij 1 iemand draaien en meer webspace voor AirMighty.com tot mijn beschikking. :D ...maar ja dan krijg je dus eerst dit he :mad:... |
Quote:
Sorry daat ik hem ff niet kan showen... maar op de foto van de bodum na die jij hebt hemaakt, ging ik lower :wink: :p :cool:... |
![]() ![]() Deze bedoel ik dus... PS. DE PICS ZIJN WEER ONLINE! :D |
All times are GMT +1. The time now is 01:42. |