Quote:
Vind een potje knakworsten opwarmen in je camper anders behoorlijk 80's :tongue: |
Quote:
Idd 1 potje maar echt jaren 80 crisis achtig, zeg Vic neem je volgende keer een hele tray mee :tongue: |
Het lijkt erop dat ik ook kom, op voorwaarde dat mijn motor er dan in hangt :tongue:
|
maakt het uit hoe je auto er uit ziet want ik heb een polo/derby 82 maar die zit onder de deuken en de kleur ziet er ook niet uit maar er zitten wel mooie velgen onder
|
je wilt niet weten hoe m'n eigen hok er uit ziet :)
dus JA je bent welkom, maakt niet uit hoe je boot, hok, whatever er uit ziet. |
dit is crosne zijn pronk stukje :D
gr. Martijn |
Um Die Ecke! Dabei :nuts:
|
Quote:
Waarschijnlijk wel ja moet het weer wel een beetje beter zijn dan dit.. :thumbup: |
Quote:
oke dan kom ik ook met mijn raaleragbak :thumbup: |
Waarschijnlijk ook aanwezig :D
|
Misschien wil ik ook wel even kijken.......
Dan zal ik de mensen van V.A.G. Fryslan eens aankijken of ik in de stoet mee kan rijden. |
Zijn er ook bij! heb er nu al zin aan..
met of zonder bijrijder!! |
Niet aanwezig,als ik niet in Zandvoort zit om te sprinten dan zit ik in de buurt bij een meet en greet.
|
:D Zeer zeker van de partij!!!!! :thumbup:
|
Ik kom denk ik ook wel even aanrijden, altijd wel leuk om ff te kijken :)
|
Staat sinds gisteren op de planning.
Als de auto dan nog rijdt ben ik er ook bij. :thumbup: |
Quote:
tof ..... ik kom ook op de 13ers. kunnen misschien wel wat afspreken dat we met elkaar op rijden. een paar van mijn vrienden rijden ook op 13inch en ik denk dat er 10A15 auto`s uit venlo mee rijden ik neem aan dat je zelf ook niet alleen rijd dus kan het dan nog gezellig worden onderweg laat het maar ff weten gr.egon |
zal er zeker proberen bij te zijn, altijd wel leuk wel een stukie rijden maar ja :D
Met de kever.. |
Aanwezig met de PssssAT... :D
|
Ben er ook waarschijnlijk met de crew!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |